تاریخ : 10:18 - 1395/07/26
کد خبر : 58036
سرویس خبری : ورزشی
 

توهین ناموسی به رقیب کار دست یک پرسپولیسی داد

ممنوعیت حضور در ورزشگاه های کشور

توهین ناموسی به رقیب کار دست یک پرسپولیسی داد

فدراسیون فوتبال قصد دارد از ورود یک لیدر هتاک که فیلم فحاشی اش در فضای مجازی پخش شده از حضور در استادیوم ها محروم کند.

کارگرآنلاین: انتشار ویدیویی از بین هواداران پرسپولیس در بازی شنبه شب این تیم مقابل نفت دردسرساز شده و به بحث اصلی میان طرفداران سرخ آبی بدل شده است.

در این فیلم لیدر سرشناس باشگاه پرسپولیس در حال زدن طبل است که در نزدیکی او شعارهای تندی علیه استقلال سر داده می شود که در بین شعارها فحش ناموسی هم بوده است.

استقلالی ها معتقدند هواداران با تحریک آن لیدر شروع به فحاشی می کنند و اینچنین درگیری در فضای مجازی میان طرفداران سرخ آبی بالا گرفت و الفاظ اهانت آمیز میان طرفین رد و بدل شد. در عین حال، هواداران استقلال هم با شناسایی لیدر سرشناس به اینستاگرام وی حمله بردند.

به دنبال انتشار این فیلم، پندار توفیقی، دبیر هیات مدیره استقلال واکنش تندی نسبت به موضوع نشان داد و رسما گفت که اتفاقات رخ داده را به عنوان نماینده باشگاه استقلال پیگیری خواهد کرد.

بلافاصله عباس اسماعیل بیگی رییس کانون مشوقین پرسپولیس در حرکتی انسانی بابت این کار زشت، از استقلالی ها معذرت خواست اما یکی دیگر از لیدرهای پرسپولیس، به حمایت از همتای خاطی خود پرداخت.

آنطور که یکی از سایت های ورزشی نوشته، این لیدر پرسپولیس گفت: «رسانه ها بی خودی شلوغ می کنند. مگر طرفداران استقلال در شعارهایشان فحش ناموسی نمی دهند؟ چه طور آنها فحاشی کنند ولی ما حرفی نزنیم؟ این شعار جواب بی ادبی بوقچی های استقلال بود و البته تمام ورزشگاه هم این شعار را ندادند اما لازم بود این کار انجام شود تا استقلالی ها بدانند اگر فحاشی کنند، با فحش جواب شان را می دهیم. از کار همکارم دفاع نمی کنم اما اگر قرار است با کسی برخورد شود باید با بوقچی های استقلال هم بابت فحاشی به پرسپولیس برخورد کنند.»

گفته می شود فدراسیون فوتبال قصد دارد برای جلوگیری از تکرار این فاجعه، با لیدر مورد نظر برخورد کند. یک منبع آگاه  در این خصوص به یکی از سایت های ورزشی گفت: «این بوقچی با حکم قطعی فدراسیون فوتبال از حضور در ورزشگاه های کشور محروم می شود. همچنین کمیته انضباطی و کمیته اخلاق در همین خصوص به باشگاه پرسپولیس هشدار می دهند.»

منبع: جام نیوز