تاریخ : 19:45 - 1395/07/27
کد خبر : 58132
سرویس خبری : ورزشی
 

جمله جنجالی ستاره استقلال خطاب به فردوسی‌پور

جمله جنجالی ستاره استقلال خطاب به فردوسی‌پور

فیلم منتشرشده از مدافع استقلال برای این بازیکن گران تمام شد.

کارگرآنلاین: سیدمجید حسینی، مدافع جوان استقلال در فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی در این تیم نداشت، او در نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم به راه‌آهن رفت و توانست در تیم بحران‌زده راه‌آهن فرصت بازی پیدا کند و اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. اوج درخشش حسینی در راه‌آهن بازی آخر فصل قبل مقابل پرسپولیس بود، جایی که تیم جوان و بحرانی راه‌آهن اگرچه به پرسپولیس 2بریک باخت، اما مانع از قهرمانی آنها در مقابل 90 هزار هوادارشان شد. حسینی بعد از سقوط راه‌آهن به لیگ یک، دوباره به استقلال برگشت تا در این تیم برای حضور در ترکیب اصلی عملیات غیرممکن را آغاز کند.

** وقتی شانس رو می‌کند
استقلال علیمنصور تغییرات زیادی را در خود دید که بیشترین آنها در فاز دفاعی بود. اگر کی‌روش برای انتخاب ترکیب تیمش دچار سردرد می‌شود، منصوریان برای انتخاب چهار مرد دفاعی‌اش دچار این سردرد می‌شود. کنعانی‌زادگان، مگویان و رابسون سه بازیکنی بودند که در ابتدای فصل در عمق دفاع استقلال بازی کردند. مصدومیت کنعانی‌زادگان و عملکرد بد مدافعان چپ استقلال، باعث شد تا مگویان به دفاع چپ منتقل شود و منصوریان در حالی که پادووانی را خریده بود و حاج‌محمدی را هم در اختیار داشت دست به ریسک بزرگی زد و مجید حسینی را در ترکیب اصلی استقلال در بازی مقابل ماشین‌سازی قرار داد، ریسکی که اگرچه خودش معتقد بود جواب داده اما حسینی جوان روی تک گلی که ماشین‌سازی با ضربه سر سامان نریمان‌جهان به‌ثمر رساند مقصر صددرصدی بود.

** من پرسپولیسی‌ام
منصوریان تصمیمش را گرفته بود و با وجود پادووانی روی نیمکت باز هم ریسک کرد و در نهایت حسینی را در داربی هم به‌میدان فرستاد. در داربی نه استقلال زهردار بود و نه پرسپولیس و همین مساله باعث شد تا در بازی صفربرصفر، عملکرد تمامی بازیکنان خط دفاعی مطلوب به‌نظر برسد. حسینی در بازی ذوب‌آهن هم به‌میدان رفت تا آخرین بار در لیگ‌برتر برای استقلال بازی کرده باشد. درست بعد از این بازی بود که فیلمی از حسینی در برنامه 90 منتشر شد، فیلمی که به چند سال پیش و زمان حضور این بازیکن در تیم ملی نوجوانان مربوط می‌شد و حسینی در پاسخ به این سوال فردوسی‌پور که گفته بود استقلالی‌ است یا پرسپولیسی؟‌ بی‌درنگ می‌گوید که طرفدار پرسپولیس است. اگرچه حسینی بعد از پخش دوباره این فیلم در فضای مجازی، یک بار دیگر مقابل ملوان‌نوین در جام‌حذفی به‌میدان رفت، اما دلیل این حضور فقط مصدومیت پادووانی بود و حسینی جایگاهش را در ترکیب استقلال از دست داده بود.

** از ترکیب تا سکو
بازپخش یک فیلم باعث شده تا ستاره استقلال در روزهایی که این تیم از 10 مدافع وسط بهره می‌برد، به‌سادگی جایگاهش را در این تیم از دست بدهد. البته شاید این تنها دلیلی نباشد که منصوریان حسینی را نیمکت‌نشین کرده، بازخوانی اینکه چگونه حسینی به‌ترکیب اصلی استقلال رسید نشان می‌دهد که منصوریان به اجبار به این بازیکن جوان میدان داد و از ابتدا علاقه زیادی به بازی او نداشت. حسینی بعد از مصدومیت کنعانی‌زادگان، عملکرد بد مدافعان چپ استقلال، لج کردن منصوریان با حاج‌محمدی و آماده نبودن پادووانی به ترکیب اصلی رسید و حالا با پایان مصدومیت پادووانی و مگویان، حسینی شاید جایگاهش را در نیمکت هم از دست بدهد و سکونشین شود.
منبع: همشهری ورزشی