تاریخ : 09:50 - 1395/08/02
کد خبر : 58344
سرویس خبری : سیاسی
 

«X» ابوبکر البغدادی، رهبر داعش را لو داد

«X» ابوبکر البغدادی، رهبر داعش را لو داد

«"کریم سنجاری" وزیر اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود در 5 کیلومتری موصل مستقر شده اند.»

کارگرآنلاین: "کریم سنجاری" وزیر اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی در ادامه پیشروی های خود در 5 کیلومتری موصل مستقر شده اند.

به گزارش رای الیوم، کریم سنجاری به خبرگزاری رویترز گفت که ابوبکر البغدادی رهبر داعش سه روز پیش در شهر موصل دیده شده است.

بنا بر این گزارش، رهبر داعش که تلاشش را متمرکز این مسئله کرده بود که دشمنانش به محل دقیق اقامتش پی نبرند، سرانجام به خاطر شورش داخلی میان تشکیلات داعش مجبور شد به طور علنی در موصل ظاهر شود.البغدادی با ظاهر شدن میان نیروهای خود آنها را به ادامه نبرد تشویق کرد.

گروه های مقاومت مردمی از داخل موصل، که از جوانان انقلابی تشکیل شده است، تاکتیکی تازه برای مبارزه با داعش در دستور کار قرار دادند و همین مسئله بود که ابوبکر البغدادی را لو داد.

این نیروها برای ایجاد ترس و وحشت در عناصر داعش، بر دیوار خانه های داعشی ها با رنگ قرمز حرف X می نویسند تا نیروهای عراقی هنگام حمله به موصل بدانند که در این خانه ها، عناصری داعشی زندگی می کنند.

این تاکتیک، عناصر داعش را دچار ترس و وحشت کرده است به طوری که بسیاری از آنان ناچار شدند خانواده های خود را از خانه هایی که علامتِ X دارد به اماکن امن تری منتقل کنند./

منبع:جام نیوز