تاریخ : 15:47 - 1395/08/03
کد خبر : 58413
سرویس خبری : ورزشی
 

 جواب دایی به کنایه یک بازیکن به چاق شدنش

جواب دایی به کنایه یک بازیکن به چاق شدنش

هافبک تهاجمی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: یک بار به علی‌آقا گفتم که چرا این‌قدر چاق شدید و او گفت دلم می‌خواهد چاق باشم.

کارگرآنلاین: مهدی رجب‌زاده راجع به شکست 2 بر یک تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و باور کنید که پنج موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم. باید سه امتیاز را می‌گرفتیم، ولی اسیر اتفاقات فوتبال شدیم. ذوب‌آهن امسال خیلی راحت موقعیت گل از دست می‌دهد و همین موضوع در نهایت منجر به این می‌شود که امتیاز هم از دست بدهیم.

رجب‌زاده در ادامه درباره خوش‌وبشی که دایی با او قبل از این مسابقه انجام داد، تصریح کرد: علی آقا بزرگ‌تر من است و علاقه خاصی به او دارم. هر وقت همدیگر را می‌بینیم دایی یکسری چیزها می‌گوید که می‌خندیم. به هر حال او بزرگ‌تر ماست و ما هم از حرف‌هایش لذت می‌بریم. یک بار به علی‌آقا گفتم که چرا این‌قدر چاق شدید و او گفت دلم می‌خواهد چاق باشم. دایی حتی به من گفت: چرا به خانه‌ات نمی‌روی و چقدر می‌خواهی فوتبال بازی کنی و پول دربیاوری.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته دهم لیگ برتر گفت: بازی سختی در پیش داریم و خط حمله استقلال خوزستان همه تیم‌ها را اذیت می‌کند، با این حال باید این بازی را ببریم. من به آینده تیم امیدوارم، چون هم خوب بازی کرده و هم خوب موقعیت می‌سازیم. ما فقط باید موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.
منبع: تسنیم