تاریخ : 15:56 - 1395/08/03
کد خبر : 58414
سرویس خبری : سیاسی
 

پروژه جذب رای برای صالحی امیری کلید خورد

جلسه در دفتر (ع.م) برای صالحی امیری/ لابی ها فعال شn

پروژه جذب رای برای صالحی امیری کلید خورد

شنیده ها حکایت از برنامه ریزی گسترده برای رای آوری چهره های معرفی شده به مجلس دارد.

کارگرآنلاین:  یکی از افرادی که دولت به مجلس برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرده است صالحی امیری از چهره های سابقا امنیتی است. دولت که خود واقف بر این موضوع می باشد که امکان رای آوری نامبرده (با توجه به عدم رای آوری در گذشته) بسیار پایین است لذا با برنامه گسترده عملیاتی به دنبال نشاندن وی بر کرسی وزارت ارشاد است.


در همین راستا شنیده شده است که امروز جلسه ای در منزل (ع.م) نماینده مجلس با حضور برخی دیگر از نمایندگان مجلس برگزار می شود که لابی های مجلس در این زمینه فعال شود.


از سوی دیگر برخی افراد نظیر (الف.ف) که ریاست یکی ازکمیسیون های مجلس هشتم و نهم را بعهده داشته است به دلیل ارتباط نزدیک با صالحی امیری لابی های خود در مجلس را به نفع وی فعال کرده است.

این نماینده سابق مجلس که به دلایل مختلف برای دوره دهم رد صلاحیت شده است مدرک کارشناسی ارشد خود را مدیون صالحی امیری می باشد!


از سوی دیگر شنیده شده یکی از چهره های نزدیک به دولت به نام (ح.ف) با توصیه به برخی بزرگان دولت پروژه جذب رای برای وزرای پیشنهادی بویژه صالحی امیری را بعهده گرفته است. نامبرده در محفلی اخیرا تاکید کرده هرکاری که جنتی نتوانست با رسانه انجام دهد صالحی امیری خواهد توانست.


نکته جالب توجه اینکه برخی هنرمندان مشهور پس از شنیده معرفی صالحی امیری بعنوان وزیر ارشاد و برسی سوابق امنیتی وی ضمن تعجب و ترس شدید به عارف پیغام داده اند که در مجلس نگذارد این فرد رای بیاورد. (ح.ف) از بازیگران مطرح سینما حتی به عارف پیشنهاد کاندیداتوری در ریاست جمهوری داده است!

منبع: عصر امروز