تاریخ : 18:06 - 1395/08/03
کد خبر : 58418
سرویس خبری : ورزشی
 

اعلام وضعیت قرمز در باشگاه سیاه جامگان

اعلام وضعیت قرمز در باشگاه سیاه جامگان

بازیکنان تیم سیاه جامگان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان از حضور در لیگ و تمرینات انصراف دادند.

کارگرآنلاین: بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان در بیانیه ای خطاب به فدراسیون فوتبال و هواداران این تیم با برشمردن مشکلات این باشگاه اعلام کردند که در تمرینات این تیم حضور نخواهند یافت.

سیاه جامگان که دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارد به عنوان یکی از صدرنشینان اخبار حاشیه ای شناخته می شود که در این مدت شرایط عجیبی را پشت سر گذاشته است. جدیدترین مسئله مربوط به این باشگاه به بیانیه ای باز می گردد که بازیکنان این تیم با برشمردن مشکلات و موانع عجیب، اعلام کردند تا زمان رسیدگی به این مسئله در تمرینات و بازی های آن شرکت نخواهند کرد.

از جمله مشکلات عجیب برشمرده شده توسط بازیکنان این تیم را می توان در سطور زیر مشاهده کرد و باید دید مسئولان سیاه جامگان چه پاسخی در قبال آن خواهند داشت و چه تصمیمی برای دیگر نماینده مشهدی لیگ برتر خواهند گرفت:

1. طلب بازیکنان از سال گذشته تاکنون و برخلاف قول‌هایی که داده شده پرداخت نگردیده یا به صورت املاک بوده که فاقد اعتبار است؛

2. نبودن البسه مناسب تیم لیگ‌برتری که در شأن تیم متعلق به شهر امام رضا (ع) نمی‌باشد؛

3. تعویض مکرر محل اسکان بازیکنان و کادر فنی که به دلیل عدم پرداخت هزینه‌های اسکان، اتفاق افتاده است که باعث گرو گرفتن و نگه داشتن مدارک و کارت شناسایی آنها شده است؛

4. گرفتن 200 میلیون ریال از یکی از بازیکنان برای تهیه مسکن که صرف هزینه‌های غیر از این شده است؛

5. چک‌های نامعتبر برای محل اسکان بازیکنان که برگشت خورده و باعث جدایی رضا درویشی نیز شده.

 تا جایی که بازیکنان جوان تیم حتی پول رفت و آمد و امور روزانه خود را ندارند.

بازیکنان سیاه‌جامگان با برشمردن این موارد در ادامه خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال تقاضا کرده‌اند که قبل از هرگونه سپردن امتیازات لیگ‌ برتری، احراز صلاحیت مالکان بخش خصوصی را بررسی کنند و در پایان اعلام کرده‌اند با توجه به این توضیحات و شرایط تصمیم به عدم حضور در تمرینات و مسابقات از سوی آنها گرفته شده است.

ذیل این نامه را می‌توان گفت اکثریت بازیکنان این تیم امضا کرده‌اند که از جمله آنها می‌توان به نام‌هایی مثل سید میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، امیرحسین حق‌گو، جواد مولایی، محسن آقایی، فرشاد هاشمی، سعید دقیقی، عباس عسگری، مهران عسگری، محمد ناصری، حسین بادامکی، سعید مرادی، علی اصغر جعفری، حمید علی‌عسگری، ایوب کلانتری، مرتضی قدیمی‌پور، روح‌الله سیف‌اللهی و ... اشاره کرد.

//کودتا در مشهد/اعلام وضعیت قرمز درسیاه جامگان

//کودتا در مشهد/اعلام وضعیت قرمز درسیاه جامگان

منبع: باشگاه خبرنگاران