تاریخ : 09:52 - 1395/08/09
کد خبر : 58529
سرویس خبری : ورزشی
 

برانکو وقتی اصرارم را دید با جدایی ام موافقت کرد

برانکو وقتی اصرارم را دید با جدایی ام موافقت کرد

مهاجم گسترش فولاد تبریز گفت: «پرسپولیس را خیلی دوست داشتم ولی دیدم بمانم از نظر فوتبالی ضرر می کنم.»

کارگرآنلاین:  رضا خالقی فر از پرسپولیس جدا شد تا شانس خود را در خط حمله تیم گسترش فولاد تبریز امتحان کند. او همه تلاشش را به کار گرفته تا مشکل گلزنی این تیم تبریزی را حل کند. تا اینجای کار هم 2 گل برای تیم جدیدش به ثمر رسانده و امیدوار است در بازی های آینده وضعیت تیمش در جدول رده بندی با گلزنی بهتر شود.

این بازیکن مازندرانی در مورد وضعیت خودش و تیم گسترش فولاد به اظهارنظر پرداخت و البته گذری هم به پرسپولیس و جدایی اش از این تیم داشت.

متن صحبت های خالقی فر در ادامه از نظرتان می گذرد:

* خبری از تو نیست!
- اتفاقا من هستم شما دیگر سراغ ما را نمی گیرید

* اتفاقا همیشه پیگیر اخبار خودت و تیمت هستیم. حالا بگو اوضاع و احوال چطور است؟
- خدا را شکر همه چیز خوب است. خدایی تیم خیلی خوبی داریم و انشاا... می توانیم روزهای بهتری را برای این تیم رقم بزنیم.

* اما حضور در رده سیزدهم جدول خیلی نمی تواند برای گسترش فولاد خوب باشد
- قبول دارم اما با اطمینان می گویم حق گسترش فولاد حضور در این جایگاه نیست. تیم ما از نظر فنی خیلی خوب است.

* ظاهرا شما هم مثل خیلی از تیمهای لیگ در گلزنی مشکل دارید؟
- اتفاقا مشکل ما استرس بیش از حد است که اگر نباشد مشکلی برای گل زدن نداریم. هر روز بگوییم چرا گل نمی زنیم و چرا ضعیف هستیم استرس مان بیشتر می شود و معلوم است که تمرکز لازم را در این زمینه نداریم. ما از نظر فنی داریم خوب کار می کنیم و اگر استرس را از خودمان دور کنیم مشکل گلزنی هم حل می شود و آن وقت گسترش فولاد متفاوتی خواهید دید.

* چرا جلوی تراکتور کم آوردید؟
- تراکتور به خاطر تجربه بیشترش توانست ما را ببرد. ما در این بازی هم موقعیت های گلزنی خوبی داشتیم اما اگر استرس نداشتیم و بیشتر دقت می کردیم می توانستیم نتیجه دیگری در این بازی بگیریم.

* راستی در گسترش فولاد در پست اصلی ات بازی می کنی؟
- بله خدا را شکر آقای کمالوند دارد از خصوصیات تهاجمی من بیشتر استفاده می کند و در شوتزنی و استفاده از سرعت من را آزاد گذاشته است. دارم کم کم به شرایط اصلی ام باز می گردم. در بازی با پدیده هم توانستم دو گل برای گسترش فولاد بزنم.

* اینطوری توقع گلزنی از تو بیشتر می شود
- وظیفه من به عنوان مهاجم گل زدن است البته من دیرتر از بقیه به این تیم اضافه شدم و زمان بیشتری برد تا به شرایط ایده آل برسم. امیدوارم در بازی های آینده بتوانم در رفع مشکل گلزنی کمک کنم.

* هنوز هم هواداران پرسپولیس از خودشان می پرسند چرا خالقی فر در تیمشان ماند ولی بعد درخواست جدایی داد.
- من پرسپولیس را خیلی دوست داشتم. رفته بودم به این تیم تا پیشرفت کنم. اما واقعا شرایط برایم سخت شده بود. من باید بازی می کردم و این امکان برایم در تیم فراهم نبود. دیدم بمانم از نظر فوتبالی ضرر می کنم. برای همین تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم.

* با برانکو مشکلی داشتی؟
- اصلا، اتفاقا ایشان خیلی به من لطف داشت و من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. به او گفتم فقط به خاطر پیشرفت خودم می خواهم از پرسپولیس بروم. اتفاقا اولین بار که موضوع را مطرح کردم قبول نکرد. بعد دیدم باید حتما دوباره با او حرف بزنم. به سراغش رفتم و وقتی اصرارم را دید با جدایی ام موافقت کرد. اتفاقا الان دلم برای تیم و همبازیان و هواداران تیم تنگ شده. اما باید از این تیم جدا می شدم. حالا هم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و انشاالله در لیگ و آسیا بتوانند دل هوادارانشان را بدست بیاورند.

* بعضی از هواداران پرسپولیس با حضور تو در تیمشان مشکل داشتند.
- تو را به خدا سوال حاشیه ای نپرسید! همه چیز دیگر تمام شده و من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم.

* رابطه ات با هواداران گسترش فولاد چطور است؟
- ما که هوادار زیادی نداریم.

* تبریزی ها که خیلی فوتبالدوست هستند.
- تیم ماشین سازی خیلی قدیمی است اما تراکتور خوب توانسته هواداران تبریزی را به سمت خود بکشد. تیم ما یک تیم نو است. خیلی دوست داریم هواداران تبریزی در روزهایی که تراکتور بازی ندارد بیایند و از ما حمایت کنند. به کمک آنها شرایط گسترش فولاد در لیگ تغییر می کند. امیدواریم ما را هم در لیگ همراهی کنند.

هوادار