تاریخ : 00:09 - 1395/08/14
کد خبر : 58673
سرویس خبری :
 

یک روزه ماشین‌تان را تحویل بگیرید بعد پولش را بدهید!

یک روزه ماشین‌تان را تحویل بگیرید بعد پولش را بدهید!

اتومبیل‌های خریداری شده از فروشگاه زنجیره ای خودرو کارما ظرف مدت یک روز از سوی شرکت به خریدار تحویل می‌شود.

کارگرآنلاین: همه جور فروشگاههای زنجیره ای دیده بودیم و حالا فروشگاه زنجیره‌ای اتومبیل هم آمد؛ آن هم با روش‌‌های خاصی برای افزایش فروش و جذب مشتری، مخصوصا مشتریانی که یا پولشان هنوز کامل نیست یا در خرید مردد هستند، مخصوصا کسانی که حوصله استرس های پروسه خرید را ندارند.
فروشگاه کارما، که خود را به عنوان اولین فروشگاه زنجیره ای اتومبیل در ایران معرفی می‌کند، سرویس‌های فروش خود را به صورت آنلاین به مشتریانش ارائه می‌نماید، تا آنها ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه خود به صورت اینترنتی اتومبیل‌شان را خریداری کنند.
حالا حرف بر سر این است که در کشوری که هنوز برای خرید آنلاین یک بسته بیسکوئیت یا یک بلیت سینما از نظر فرهنگی به اندازه کافی توسعه یافته نشده ایم و هزار جور اعتماد سازی لازم است، چطور مردم باید اتومبیل‌های گران قیمت را از طریق سایت خریداری کنند؟‌
خوب این شرکت برای پاسخ دادن به این سوال روشی را اتخاذ کرده که براساس آن مشتری می‌تواند اول خرید خود را انجام و اتومبیل خود را دریافت کرده و سپس مبلغ مورد نظر را پردخت نماید.
البته این روش مزایای دیگری هم دارد که به اندازه کافی برای خریداران جذاب خواهد بود. به این ترتیب که اتومبیل‌های خریداری شده از این شرکت ظرف مدت یک روز از سوی فروشگاه زنجیره ای خودرو به خریدار تحویل می‌شود.
علاوه بر اینها این فروشگاه به خریداران خود «آرامش» را هم پیشنهاد می‌دهد تا خیال او را از هر نظر راحت کند.
کارما اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو از دپارتمان‌های  تازه گروه شرکت‌های پرشین پارس است که به گفته مدیرانش تلاشی است برای رفع سردرگمی مشتریان در آشفته بازار خرید اتومبیل تا به این وسیله روند خرید خالی از هرگونه نگرانی و استرس‌هایی که معمولا وجود دارد طی شود.
موسس و مبتکر این فعالیت در ایران سیاوش جعفریان است.
او پس از طرح این ایده در وزارت صنعت توانست آن را با نام اولین فروشگاه زنجیره ای خودرو در ایران به صورت رسمی ثبت نماید.
شعبه مرکزی این فروشگاه در نیاوران و اداره تحویل خودرو در کیلومتر ۸ جاده مخصوص واقع شده و یک شرکت خارجی هم با آن همکاری می‌کند و تلاش بر این است که در زمانی کوتاه با تاسیس شعب جدید در پایتخت و سایر استان‌های کشور و با شعار خرید سریع و آرام، به زودی به بزرگ‌ترین شبکۀ فروش خودرو در کشور تبدیل شود.
طرح آرامش که در کنار این فروشگاه فعالیت می‌کند شامل خدماتی است که برخی از آنها به این شرح است:‌ بیمه بدنه ۱۰۰ درصد رایگان، انجام امور شماره گذاری بدون حضور مشتری، تحویل خودرو در محل مشتری، انجام سرویس‌های دوره ای بدون حضور مشتری، ارایه خدمات امداد جاده ای در سراسر کشور، کارشناسی رایگان خودروهای کارکرده، طرح معرفی مشتری برای خرید خودرو با یک تا دو درصد تخفیف، طرح صدور تخفیف سال دوم بیمه ثالث و بدنه، آموزش رایگان به کارگیری آپشن‌های خودرو و آشنایی با امور فنی خودرو، طرح تعویض خودرو و کارهایی از این قبیل.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت کارما به آدرس www.karmacar.ir مراجعه نمایند.

منبع: تیتر 20