تاریخ : 09:33 - 1395/08/15
کد خبر : 58687
سرویس خبری : سیاسی
 

اسراییلی‌ها وارد مکه شدند

اسراییلی‌ها وارد مکه شدند

«این مسئله در حالی صورت می گیرد که عربستان، ایرانی ها، حوثی ها و سوری ها را از داخل شدن به مکه در حج سال گذشته محروم کرده بود.»

کارگرآنلاین: "مجتهد" افشاگر سعودی در توییتر فاش کرد: «"دانی دانون" نماینده اسراییل در سازمان ملل بعد از سفر اخیر خود به دبی راهی مکه، قبله مسلمانان شده است. این در حالیست که عربستان، ایرانی ها، حوثی ها و سوری ها را از داخل شدن به مکه در حج گذشته محروم کرده بود.»

مجتهد در ادامه افزود: «دانی دانون که نماینده ویژه نتانیاهو است، سفر رسمی به مکه داشت و بعد از آن هم در ریاض با محمد بن سلمان دیدار و گفتگو کرده است.»

مجتهد -که خود از خاندان سعود می باشد- در ادامه خطاب به خاندان حاکم  گفت: «ای آل سعود! چه توجیهی دارید؟ آیا دانی دانون برای ادای حج یا عمره وارد مکه شده است؟!»

گفتنی است که رسانه های عبری زبان اخیرا اعلام کرده بودند که "دانی دانون" نماینده اسراییل در سازمان ملل طی یک مأموریت رسمی سفر محرمانه ای به دبی داشته است.

 دانی دانون در این سفر با مقامات اماراتی دیدار و گفتگو کرده است ولی رسانه های عبری از موضوع این گفتگوها رونمایی نکرده اند. این سفر طی برنامه ریزی دقیق و تحت مراقبت سرویس های امنیتی صهیونیستی صورت گرفته که همین تدابیر هم از سوی سرویس های امنیتی اسراییل در سفر دانون به مکه اتخاذ شده است.

جام نیوز