تاریخ : 13:58 - 1395/08/17
کد خبر : 58785
سرویس خبری :
 

وضعیت بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای پدیده شاندیز مشخص شد

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی:

وضعیت بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای پدیده شاندیز مشخص شد

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: بخشودگی جرایم بیمه تأمین اجتماعی تنها در ضوابط ویژه‌ای اعمال می‌شود که فعلا برای پدیده شاندیز چنین امکانی وجود ندارد.

کارگرآنلاین: محمد قوامی گفت: تا کنون برخی از رایزنی‌ها در مورد تقسیط بدهی‌های شرکت پدیده شاندیز انجام شده و مدیران این مجموعه تا کنون برای این مسئله رایزنی‌هایی شده است.

وی بیان کرد: سازمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی قصد همکاری صددرصدی با شرکت پدیده را داشته و به محض اینکه ساز و کارهای پرداخت مشخص شود برای تقسیط آن برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی تأکید کرد: با توجه به اقبالی که برای ادامه فعالیت شرکت پدیده شاندیز در استان به وجود آمده سازمان تأمین اجتماعی نیز مساعدت‌های لازم را انجام داده و هر روزی که درخواست توسط هیئت مدیره شرکت به صورت رسمی صادر شود اقدامات در مورد آن آغاز می‌شود.

 قوامی بیان کرد: اما باید در نظر داشت که بخشودگی جرایم تنها با مقررات ویژه‌ای انجام شده و تخطی از آن امکان پذیر نیست و هم اکنون نیز از زمان بخشودگی جرایم گذشته و نمی‌توان برای آن اقدامی انجام داد.

وی عنوان کرد: تنها راه این موضوع این است که ابلاغی از طرف سازمان مرکزی به خراسان رضوی ابلاغ شود که تا کنون بخشنامه‌ای بر این مبنا به دست استان نرسیده است./قدس آنلاین