تاریخ : 14:10 - 1395/08/17
کد خبر : 58788
سرویس خبری : سیاسی
 

 فرمان حمله به ایران را صادرشد!

فرمان حمله به ایران را صادرشد!

عراق، عبدالله المحیسنی مفتی سعودی جبهه النصره در پی پیام ابوبکر بغدادی مبنی بر حمله نظامی نیروهایش به ترکیه و عربستان گفته است البغدادی بایستی فرمان حمله به ایران را صادر می کرد.

کارگرآنلاین: عبدالله المحیسنی مفتی سعودی جبهه النصره در پی پیام ابوبکر بغدادی مبنی بر حمله نظامی نیروهایش به ترکیه و عربستان گفته است البغدادی بایستی فرمان حمله به ایران را صادر می کرد.

المحیسنی در ادامه گفت: البغدادی فرمان حمله به ترکیه و عربستان را در حالی صادر کرده که این دو کشور شاهرگ و پناهگاه اهل سنت محسوب می شوند که انقلاب شام را به راه اندخته اند. او باید بر علیه ایران فرمان حمله صادر کند نه ترکیه و عربستان.

خاطر نشان می شود که البغدادی در پیام صوتی اخیر خود گفته بود که همه نیروها بدون توجه به قدرت نیروهای طرف مقابل، به نبرد در موصل ادامه دهند. رهبران سنی عراق خائن اند و ترکیه مرتد است.

البغدادی گفته نیروها در موصل حمام خون به راه اندازند و آماده حمله نظامی به ترکیه شوند. از مردم عربستان می خواهم به نیروهای امنیتی کشورشان حمله کنند.

گفتنی است که عبدالله المحیسنی دارنده مدرک دکترا از عربستان سعودی است که خانواده اش را در مکه مستقر کرد و به هماهنگی آل سعود به سوریه آمد و مفتی جبهه النصره شد./جام نیوز