تاریخ : 17:47 - 1395/10/06
کد خبر : 59665
سرویس خبری : ورزشی
 

لژیونر شدن بانوی والیبالیست ایرانی با حجاب اسلامی+عکس

لژیونر شدن بانوی والیبالیست ایرانی با حجاب اسلامی+عکس

زینب گیوه گفت: درصورت توافق تیم دانشگاه آزاد که در حال حاضر با این تیم قرارداد دارم به کشور بلغارستان می‌روم.

به گزارش کارگرآنلاین، زینب گیوه درخصوص احتمال حضورش در تیم شومن کلاب صوفیه اظهار داشت: تیم شومن کلاب صوفیه بلغارستان یک هفته پیش پیشنهاد بازی در این تیم را به من و برهانی داد.آنها شرط ما را برای بازی با حجاب اسلامی پذیرفتند. درصورت توافق تیم دانشگاه آزاد که در حال حاضر با این تیم قرارداد دارم به کشور بلغارستان می‌روم.


Image result for ‫لژیونر شدن بانوی والیبالیست ایرانی با حجاب اسلامی‬‎


وی ادامه داد: لژیونر شدن من و مائده برهانی اتفاق بسیار بزرگی برای والیبال بانوان ایران است و امیدوارم ما بتوانیم جاده صاف کن دیگر بانوان والیبالست ایران شویم و به زودی حضور آنها را در لیگ‌های معتبر دنیا نیز شاهد باشیم.

ملی‌پوش تیم والیبال بانوان افزود: پیش از این هم تیم‌های خارجی دیگری پیشنهاد بازی را به من داده بودند اما اکثر آنها با شرط ما برای بازی با حجاب اسلامی را نپذیرفتند. اما حالا یک تیم اروپایی این شرط را پذیرفته و از این بابت بسیار خوشحالم و سعی می‌کنم از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کنم.

گیوه تصریح کرد: در صورتی که مسئولان تیم دانشگاه آزاد رضایت نامه‌ام برای حضور در این تیم اروپایی صادر کنند از بیست روز دیگر بازی‌هایم را در این تیم شروع می‌کنم. این تیم من و مائده را برای بازی در نیم فصل دوم خواسته است.

وی درباره سطح فنی این تیم گفت: تیم شومن کلاب در سوپر لیگ والیبال بانوان بلغارستان فعالیت دارد و در حال حاضر در جایگاه پنجم سوپر لیگ است. آنچه برای من به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال بانوان مهم است کسب تجربه و آشنایی با سبک بازی تیم‌های اروپایی است. همان طور که می‌دانید سبک بازی اروپایی‌ها با تیم‌های آسیایی متفاوت است و این یک فرصت استثنایی برای ما به شمار می‌رود.

زینب گیوه یادآور شد: در حال حاضر منتظر تصمیم هیات مدیره باشگاه دانشگاه آزاد هستم. باتوجه به شناختی که از دکتر دادکان دارم و توجه ایشان به رشد و پیشرفت بازیکنان به خصوص بانوان، خوش‌بین هستم که به زودی رضایت‌نامه برایم صادر شود.

وی تصریح کرد: والیبال بانوان ایران مدتی متوقف بود و در رقابت‌های برون مرزی حضور پررنگی نداشتیم. اما از زمانی که رئیس فدراسیون والیبال حمایت‌های خود را از والیبال بانوان بیشتر کرد تیم ایران نیز به مسابقات بین‌المللی اعزام شد. همین چند مسابقه برون مرزی و حضور تیم ملی ایران در اردوهای اسلوانی باعث شد تا استعداد بانوان ایرانی دیده شود که نتیجه آن هم دعوت تیم‌های خارجی از بانوان ماست.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد گفت: بانوان ما واقعا زحمت می‌کشند و حق آنهاست که در تیم‌های بزرگ و معتبر حضور پیدا کنند. آرزوی من این است که تعداد بازیکنان ایرانی در تیم‌های خارجی بیشتر شود.من هم در سنی قرار دارم که شاید فرصت اینچنینی دیگر برایم پیش نیاید به همین دلیل می‌خواهم از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنم./فارس