تاریخ : 09:32 - 1395/10/10
کد خبر : 59796
سرویس خبری :
 

پیشرفت صفر درصدی مسکن مهر در ۷ ماه اخیر

پیشرفت صفر درصدی مسکن مهر در ۷ ماه اخیر

در حالی وزیر راه خرداد امسال پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر را ۹۳ درصد اعلام کرده بود که قائم مقام وی دیروز پیشرفت این طرح را باز هم ۹۳ درصد اعلام کرد، یعنی طی هفت ماه اخیر واحدهای نیمه تمام مسکن مهر دست نخورده باقیمانده اند.

به گزارش کارگرآنلاین، وزیر راه و شهرسازی اواخر خردادماه امسال در برنامه "تیتر امشب" پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر را 93 درصد اعلام کرده و گفته بود: می‌توان گفت تقریباً پروژه مسکن مهر به اتمام رسیده،  از دو میلیون و 215 هزار مسکن مهر حدود یک میلیون و 915 هزار واحد به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اختلال به وجود آمده در مسکن مهر به‌دلیل عدم تأمین امکانات زیرساختی مانند آب، برق و گاز تصریح کرد: مسکن مهر اوایل سال آینده به پایان می‌رسد.

این در حالی است که قائم مقام آخوندی در طرح مسکن مهر پس از هفت ماه و اندی از اظهارنظر وزیر راه باز هم پیشرفت فیزیکی واحدهای باقیمانده مسکن مهر را 93 درصد اعلام کرده است.

مهرآبادی در این زمینه گفته است: از مجموع 2 میلیون و 215 هزار مسکن مهر، یک میلیون و 925 هزار واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و 775 هزار واحد تحویل شده است.

وی افزود: واحدهای باقیمانده مسکن مهر به طور متوسط 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال مسکن مهر 14 استان باید به اتمام برسد.

به گزارش تسنیم مقایسه آمار ارائه شده از سوی وزیر راه با آمار قائم مقام وی حاکی از آن است که در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر و دیماه 95 میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر صفر درصد بوده و روی عدد 93 درصد درجا زده است.

از سوی دیگر این آمار نشان می‌دهد در هفت ماه منتهی به دیماه امسال فقط 10 هزار واحد به تعداد واحدهای به اتمام رسیده، افزوده شده است. به عبارت دیگر از خرداد امسال تا دیماه 95 ماهانه 1428 واحد مسکن مهر به پایان رسیده است./تسنیم