تاریخ : 16:43 - 1395/10/20
کد خبر : 60148
سرویس خبری :
 

اولین تشکل کارگری با حمایت هاشمی و شهید بهشتی شکل گرفت

اولین تشکل کارگری با حمایت هاشمی و شهید بهشتی شکل گرفت

در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با صدور پیامی در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است.

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ناگهانی و جانکاه یار دیرین امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب، مبارز کم نظیر دوران مبارزات  انقلاب اسلامی، فرمانده دوران دفاع مقدس، سیاستمدار توانمند و بادرایت دوران جمهوری اسلامی و دوست و یاور همیشگی کارگران و محرومان که عمر خود را وقف تحقق انقلاب و پیشرفت جمهوری اسلامی نمود باعث تاسف و تالم عمیق همه دلسوزان و وفاداران به انقلاب و ایران زمین گردید.

درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که یاد و نامش یادمانه همه دوستداران انقلاب و نظام است خسرانی عظیم است. او خودسخت کوش بود و برای ایران اسلامی نیز آرزوی آبادانی، رفاه و اقتدار و پیشرفت داشت. آیت الله هاشمی رفسنجانی که دارای اندیشه‌ای بزرگ بود، بزرگی و اقتدار را برای ملت ایران از مسیر دینداری عقلانی، سیاست ورزی میانه رو و مشارکت اجتماعی همه ایرانیان در سازندگی این سرزمین طلب می کرد. خوب به یاد دارم که اولین تشکل‌های کارگری در ابتدای انقلاب اسلامی با حمایت‌های ویژه ایشان و شهید بهشتی شکل گرفت.

اینجانب در گذشت این همراه همیشگی انقلاب، امام و رهبری را به محضر مقام معظم رهبری، تمامی مردم ایران و بیت معظم ایشان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم حضور آحاد مردم در مراسم تشییع آیت الله رفسنجانی جلوه ای ماندگار از ارج نهادن به خدمتگزاران و آرزومندان عزت و سربلندی ایران را در تاریخ ثبت کند./مهر