تاریخ : 09:14 - 1395/10/23
کد خبر : 60236
سرویس خبری : سیاسی
 

 گشایش دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نیویورک

گشایش دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نیویورک

دفتر یادبود رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دفتر نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک گشایش یافت و شماری از نمایندگان کشورها و معاونان آن ها در نخستین روز این دفتر را به نشانه همدردی با ملت و دولت ایران امضا کردند.

به گزارش کارگرآنلاین، دفتر یادبود رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی از روز چهارشنبه 22 دیماه در دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل گشایش یافت و به مدت دو روز در محل این نمایندگی ادامه خواهد داشت.
در نخستین روز گشایش این دفتر، سفرای برخی نمایندگی های بین المللی مقیم نیویورک و معاونان آن ها با امضای این دفتر و عرض تسلیت به سفیر کشورمان، همدردی خود را با دولت و ملت ایران اعلام کردند.
علاوه بر این، روز چهارشنبه به وقت محلی در جلسه سفرای سازمان همکاری اسلامی در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، تنی چند از سفرا و نمایندگان حاضر در جلسه از جمله سفرای عربستان سعودی، عراق، افغانستان، اندونزی، پاکستان و ترکیه مراتب تسلیت خود را به غلامعلی خوشرو سفیر کشورمان ابراز کردند.
گفتنی است که ایرانیان مقیم نیویورک نیز روز شنبه آینده پس از نماز مغرب و عشاء میزبان مراسم یادبودی به مناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد امام علی(ع) این شهر خواهند بود./ایرنا