تاریخ : 10:34 - 1395/11/05
کد خبر : 60777
سرویس خبری :
 

صحبت‌های رهبری مرا پس از ۱۱ سال به ایران بازگرداند

صحبت‌های رهبری مرا پس از ۱۱ سال به ایران بازگرداند

پژوهشگر برتر بین المللی درباره بازگشتش به ایران گفت: صحبت‌های حضرت آقا مرا برای بازگشت به ایران مصمم‌تر کرد؛ ۹۹درصد تصمیم من برای بازگشت به کشور صحبت‌های رهبری بوده که سبب شد من پس از ۱۱ سال به کشورم برگردم.

به گزارش کارگرآنلاین، الهام جعفرزاده، با اشاره به دستاورد علمی خویش در زمینه تولید کودهای ارگانیک اظهار داشت: اکنون در حال گرفتن پروانه تولید این نوع کود هستم ولی اگر حمایتی صورت بگیرد می‌توان در زمان کمتری محصولات طبیعی به مردم ارائه داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است درخواست کشورهای دیگر را بپذیرید  افزود: اگر مورد حمایت قرار نگیرم و در این راه دچار اذیت و آزار شوم و یا اینکه نتوانم محصولم را در ایران تولید کنم و به مردم کشورم خدمت کنم، "می‌روم".

این پژوهشگر برتر بین المللی ادامه داد: می‌روم تا بتوانم محصولم را در جایی دیگر تولید کنم و از طریق کشوری واسطه محصول را به ایران وارد کنم، به‌هرحال به هر نوعی شده محصول را به کشورم می‌رسانم.

وی درباره انتظارش از سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: من انتظار حمایت دارم؛ قطعا جهاد کشاورزی از نظر کیفیت، کمیت و اقتصادی در راستای این طرح ذی‌نفع خواهد بود، جهاد می‌تواند 100 متر از زمین‌هایش را به صورت آزمایشی برای سنجش کیفیت و کمیت این نوع کود مورد امتحان قرار دهد و اگر به نتیجه مثبتی رسید برای بستن قرارداد اقدام کند.

جعفرزاده عنوان کرد: می‌خواهم طرح حمایت شود تا به یاری خداوند ایران صادر کننده این محصول باشد نه اینکه یک ایرانی بخواهد از کشوری دیگر این محصول را وارد کند.

وی درباره تصمیمش برای بازگشت به ایران پس از 11 سال زندگی در هند، تصریح کرد: صحبت‌های حضرت آقا مرا برای بازگشت به ایران مصمم‌تر کرد؛ 99درصد تصمیم من برای بازگشت به کشور صحبت‌های رهبری درباره نخبگان بود که سبب شد من پس از 11 سال به کشور برگردم.

پژوهشگر برتر بین‌المللی افزود: من می‌توانستم خانواده‌ام را با خود ببرم ولی احساس کردم که من باید به حرف رهبرم که مرجع تقلید من است گوش دهم و بازگردم.

به گزارش تسنیم، دکتر جعفرزاده پس از یازده سال زندگی و ادامه تحصیل در هند و با وجود اینکه مرکز تحقیقاتی وی در هند مستقر بوده به هنگامی که آزمایشات و تحقیقاتش به نتیجه رسید برای اینکه محصول را در ایران ارائه دهد و به مردم خدمت کند به کشور بازگشته است.