تاریخ : 12:07 - 1395/11/07
کد خبر : 60899
سرویس خبری : فرهنگی
 

آغاز چهارمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی به میزبانی سازمان تامین اجتماعی

آغاز چهارمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی به میزبانی سازمان تامین اجتماعی

چهارمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی به همت گروه قرآنی عترت و سلامت فرهنگستان پزشکی و به میزبانی سازمان تامین اجتماعی و مرکز ویژه بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان میلاد آغاز شد.

به گزارش کارگرآنلاین، محمد تقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در خصوص این همایش گفت: همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی دارای امتیاز فرهنگی و بازآموزی برای جامعه پزشکی است.


وی محورهای چهارمین همایش قرآن، عترت و سلامت ویژه جامعه پزشکی را بررسی شیوه ها و راهکارهای ارتباط جامعه پزشکی با قرآن کریم، سیره اهل بیت(ع) و نقش آن در ارتقای سلامت جامعه، خدمات متقابل ایران و اسلام در پیشرفت طب و اقتصاد مقاومتی از منظر قرآن کریم برشمرد.


وی افزود: در کنار این همایش ٢روزه، محفل انس قرآنی و تکریم برترین های قرآنی جامعه پزشکی انجام می شود.
خسروانی مقدم با اشاره به حادثه تلخ پلاسکو و خدمات سازمان تامین اجتماعی به حادثه دیدگان این ساختمان گفت: این سازمان از روز اول این حادثه برای ارائه خدمات تمهیداتی اندیشیده و اداره کل درمان تامین اجتماعی استان تهران یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل، پزشک، پرستار و دارو برای خدمت رسانی به عوامل اجرایی این حادثه مانند کارکنان آتش نشانی و شهرداری در محل ساختمان پلاسکو مستقر کرده است.