تاریخ : 12:01 - 1395/11/09
کد خبر : 60942
سرویس خبری :
 

جامعه کارگری سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی:

جامعه کارگری سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: جامعه کارگری سربازانی هستند که در خط مقدم جنگ اقتصادی حضور دارند و با مقاومت و کار و تلاش سعی می‌کنند تولیدات با کیفیتی به مردم ارائه دهند.

به گزارش کارگرآنلاین، محمد سنجری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: کمیته کارگری یکی از زیرمجموعه‌های ستاد دهه فجر بوده که تبیین نقش ارزشمند جامعه کارگری در عرصه‌های مختلف انقلاب از اهداف اصلی این کمیته است.

وی با بیان اینکه نقش جامعه کارگری در شکل‌گیری انقلاب اسلامی پررنگ بوده است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب جامعه کارگری در دو جبهه حضور در جبهه‌های جنگ نرم و نبرد علیه دشمن و حفظ سنگرهای تولید و کار ایفای نقش کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در فرایند شکل‌گیری خود با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو شده است، تصریح کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه حدود 30 برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در خراسان جنوبی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت کارگران، کارکنان و تعاونگران در مراسم سالروز ورود امام(ره) به میهن اسلامی در 12 بهمن، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره‌ شهدای کارگر، شرکت در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌های فرهنگی کمیته کارگری است.

سنجری خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقه والیبال جام فجر کارگران استان، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ شرق کشور برای اولین‌بار در استان، مسابقات شنای کارگران استان، مسابقه تنیس روی میز دستگاه‌های اجرایی و مسابقه دوومیدانی کارگران دولتی از جمله برنامه‌های ورزشی در دهه فجر است.

وی به برنامه‌های اجتماعی کمیته کارگری استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی، افتتاح مرکز حمایتی و آموزشی کودک و خانواده مهر آفتاب سربیشه، افتتاح مرکز مشاوره بشارت فردوس، افتتاح مرکز بنیاد فرزانگان قاین، نشست بصیرتی دانشجویان و کارکنان دستگاه‌های عضو کمیته کارگری استان، برگزاری مراسم شبی با قرآن و گردهمایی اصناف و بازاریان و کارگران استان از برنامه‌های اجتماعی این دهه در استان است.

سنجری با بیان اینکه مسکن 40 واحدی معلولان در سربیشه در دهه فجر افتتاح می‌شود، عنوان کرد: همچنین ساختمان کسب و کار شهرک صنعتی بیرجند در این ایام افتتاح می‌شود./فارس