تاریخ : 10:37 - 1395/12/18
کد خبر : 61908
سرویس خبری : فرهنگی
 

مذاکره مصطفی زمانی برای حضور در سریال حضرت موسی(ع)

آغاز مجموعه با داستان حضرت یوسف(ع)

مذاکره مصطفی زمانی برای حضور در سریال حضرت موسی(ع)

کارگردان سریال "حضرت موسی (ع) گفت: با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم

به گزارش کارگرآنلاین، جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینما درخصوص آخرین وضعیت سریال "حضرت موسی (ع) گفت: پروژه "حضرت موسی (ع)" در حال حاضر در مرحله پیش از پیش تولید قرار داشته و به محض جذب سرمایه پیش تولید اصلی آن آغاز خواهد شد.
 
وی با اشاره بر تاکید "مقام معظم رهبری" بابت ساخت این مجموعه افزود: این مجموعه به توصیه و تاکید "مقام معظم رهبری" باید ساخته شود و ما مصر هستیم تا پروژه با جذب سرمایه مناسب با کیفیتی بالا تولید شود.
 
این کارگردان سینما درباهر انتخاب بازیگران این سریال تصریح کرد: پروژه حضرت موسی پروژه ای بزرگ و در سطح بین الملل است و به همین واسطه تیم بازیگری این سریال تیمی متشکل از بازیگران ایرانی و خارجی خواهد بود. آنچه مسلم است بازیگر نقش حضرت موسی (ع) بدون شک بازیگری ایرانی و به احتمال فراوان از بازیگران تئاتر خواهد بود.
 
شورجه با اشاره به شروع مذاکرات با مصطفی زمانی بازیگر سریال "حضرت یوسف (ع)" گفت: مذاکراتی با مصطفی زمانی شده و از وی دعوت کردیم تا در این مجموعه به ایفای نقش بپردازد. با توجه به اینکه شروع این سریال با داستان حضرت یوسف آغاز می شود و با نظر به علاقه مصطفی زمانی بر بازی در نقش حضرت یوسف ما از حضور وی در این سریال استقبال می کنیم و خوشحالیم که این بازیگر خوب را در این پروژه داشته باشیم./میزان