تاریخ : 12:00 - 1395/12/18
کد خبر : 61923
سرویس خبری : فرهنگی
 

بازار داغ شایعات در سه ستاره علیخانی

از خبر مرگ مجری ماه عسل تا بازداشت رضا رفیع!

بازار داغ شایعات در سه ستاره علیخانی

شب گذشته سه‌ستاره میزبان کاندیداهای بخش بهترین برنامه ورزشی و سرگرمی بود.

به گزارش کارگرآنلاین؛ شب گذشته سه‌ستاره میزبان کاندیداهای بخش بهترین برنامه ورزشی و سرگرمی بود.  

کاندیداهای این بخش «دورهمی»، «خندوانه»، «حالا خورشید»، «نود»، «قندپهلو» و «فرمانده» هستند.
 
محسن مرادی عضو گروه مسابقه «فرمانده» مهمان اول برنامه «سه ستاره» شد و گفت: از سال 90 کار خود را شروع و در چند روز گذشته ضبط سری چهارم این برنامه را آغاز کردیم. بجز شبکه افق در شبکه نسیم هم بازپخش داشتیم. یک گروه صد نفره در این برنامه کار می‌کنند و صفر تا صد برنامه را باید طراحی کنیم.
 
امیر قمیشی تهیه‌کننده «قند پهلو» در بخش بعدی برنامه گفت: بابت حضور دو برنامه «چشم شب روشن» و «قند پهلو» در مسابقه سه ستاره خوشحالم. البته حضور صالح علا به موفقیت برنامه ما کمک کرده است.
 
وی افزود: برنامه «چشم شب روشن» به تدبر و دانش استاد صالح علا وابسته است .خیلی دوست داشتم در این برنامه حضور پیدا کنند اما ایشان می‌گویند با مسابقه مشکل دارند. به دلیل اینکه اگر برنده باشند، دوست دارند از حق خودشان بگذرند و به بازنده بدهند. اگر هم بازنده شوند، شرمنده هیئت داوران و مردمی هستند که به ایشان رای دادند.
 
قمیشی در خصوص برنامه «قند پهلو» عنوان کرد: امسال هفتمین سری قند پهلو روی آنتن می‌رود.
 
رضا رفیع در ادامه به جمع حاضران اضافه شد و گفت: به دلیل بارندگی و دوری لوکیشن برنامه من دیر رسیدم.
وی در پاسخ به سوال علیخانی در خصوص شایعه بازداشتش، پاسخ داد: «شما به من نشون بده کی میتونه منو بگیره». من خودم درگیر کارهای خانوادگی در شهرستان بودم و یک ماهی تلویزیون نبودم. آنقدر برای من این خبر را ارسال کردند که خودم هم فکر کردم، نکند ما را گرفتند و خودمان بی‌خبریم.
 
علیخانی ادامه داد: باز خبر شما بهتر بود؛ من خوابیده بودم، خبر مرگم آمد (خنده). اصلا یک چیز عجیبی بود.
 
پرویز نشاط نماینده برنامه «حالا خورشید» هم در این برنامه اظهار داشت: میانگین سنی اعضای گروه 25 سال است. ما برای پیشبرد این برنامه از تجربیات رضا رشیدپور استفاده کردیم.
 
علیخانی در خصوص سختی اجرای برنامه صبحگاهی گفت: من خودم سه سال برنامه صبحگاهی اجرا کردم و بعد رفتم که رفتم. همه مجریان دوست دارند برنامه شبنه اجرا کنند اما رضا رشیدپور بین یک برنامه صبحگاهی و باکس شبانه، برنامه صبحگاهی را اجرا می‌کند و این از توانایی و تسلط او حکایت دارد.
 
در بخش پایانی برنامه سروش جمشیدی و نیما شعبان‌نژاد در برنامه حضور پیدا کردند.
 
جمشیدی در این برنامه گفت: من به نمایندگی همه گروه آمدم. از مخاطبان بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم و اینجا هم می‌توانم بگویم که دورهمی نوروز 96 ادامه پیدا می‌کند.
 
نیما شعبان نژاد هم در ادامه گفت: من هم به نمایندگی از رامبد جوان آمدم. تشکر می‌کنم از همه بچه های خندوانه که خالصانه کنار این برنامه بودند.

در ادامه با توجه به کاندیدا شدن برنامه نود، ویدئویی که فردوسی‌پور از کلاس تدریس خود در دانشگاه شریف ارسال کرده بود، پخش شد./باشگاه خبرنگاران