تاریخ : 13:09 - 1396/01/27
کد خبر : 62312
سرویس خبری :
 

روغن جهان هم تعطیل شد

روغن جهان هم تعطیل شد

۲۰۰ کارگر روغن جهان که زیرمجموعه داروگر است اخراج شده اند و در راستای تعطیلی مجموعه داروگر شرکت هایی مانند روغن جهان نیز که زیرمجموعه این شرکت بوده تعطیل شده اند.

به گزارش کارگرآنلاین، یک فعال کارگری با  اشاره به این که فعالیت روغن نباتی جهان تعطیل شده است گفت:200  کارگر ازکارخانه جهان اخراج شده اند. جهان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کارخانجات تولید روغن در ایران است.

این تعطیلی در راستای تعطیلی شرکت داروگر است چرا که  به گفته ی یک عضو سابق انجمن شویندگان تولی پرس، تولید داور،کیوان و روغن جهان زیرمجموعه شرکت داروگر هستند.

به گزارش تسنیم، در مجموعه شرکت داروگر 2 هزار و500 نیروی انسانی فعال داشته است که به ازعان حبیبی رئیس شورای کارگران کارخانه داروگر با اشاره به اینکه این کارخانه به دلیل بدهی پلمب است، می‌گوید:  کلاً داروگر 2500 کارگر داشت که با تعدیل های انجام شده حتی 30 تا مراکز پخش خود را هم تعطیل کرده  و امروز 450 کارگر دارد.

کریمی دبیرخانه کارگر استان قزوین نیز در همین ارتباط بیان کرده است: که کارگران زیادی را از تولی پرس اخراج کرده اند، گفت: البته در کنار این واحد تولیدی 60 شرکت دیگر هم هستند که حقوق کارگران را 2 ماه تا یک ساله پرداخت می‌کنند. به اعتقاد ما نباید به دلایلی کارگران را پایان قرارداد کنند زیرا همین امر مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورده است./تسنیم