تاریخ : 17:10 - 1396/02/17
کد خبر : 62874
سرویس خبری :
 

کارخانه کاشی جم هم تعطیل شد

کارخانه کاشی جم هم تعطیل شد

کارخانه کاشی "جم" هم به لیست بلند بالای کارخانجات تعطیل شده با 230 کارگر پیوست.

به گزارش کارگرآنلاین، نام کارخانه کاشی جم بروجرد هم به لیست کارخانه‌های تعطیل شده اضافه شد. این کارخانه که یکی از برندهای معروف تولیدکننده کاشی بوده و روزگاری نه چندان دور محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر می‌کرد، متأسفانه اکنون خط تولید این کارخانه کاملاً تعطیل شده و ۲۳۰ کارگر بیکار شدند.

عدم همکاری بانک‌ها، نبود سرمایه در گردش، از مهم‌ترین مشکلات این کارخانه بوده و بسیاری از فعالان حوزه کاشی و سرامیک هم بر این باورند که رکود بازار مسکن تأثیر مستقیمی بر ایجاد رکود بر این بازار شده است.

عضو انجمن کاشی و سرامیک با تأیید خبر تعطیلی جم  اظهار داشت: کارخانه جم چند ماه است که تعطیل شده و کارگرانش هم بیکار شده اند.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز هم در این خصوص با تأیید خبر تعطیلی این کارخانه اشاره کرد: تا کنون اتفاقی برای راه اندازی مجدد کارخانه کاشی جم نیافتاده است.

در این رابطه مصطفی گودرزی رئیس اتحادیه کاشی ساز و کاشی فروش در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی بیان کرد: در ارتباط با تعطیلی این کارخانه و از این دست موارد تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری مصاحبه و یا پاسخی نخواهم داد./ باشگاه خبرنگاران