تاریخ : 17:45 - 1396/02/18
کد خبر : 62987
سرویس خبری : ورزشی
 

توهین به بازیکن فوتبال حین برنامه زنده!!!+عکس

توهین به بازیکن فوتبال حین برنامه زنده!!!+عکس

هنوز از اتفاقی که برای هافبک غنایی پسکارا رخ داد یک هفته نگذشته بود که یک بار دیگر معضل نژادپرستی به وجهه کالچو خدشه وارد کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، یکشنبه شب اتفاقی دیگر در فوتبال ایتالیا رخ داد که ناکارآمدی کالچو برای مبارزه با نژادپرستی را بیش از پیش به تصویر کشید.

ماجرا پس از دربی تورین، میان تیم‌های یوونتوس و تورینو در ورزشگاه یوونتوس رخ داد زمانی که شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا با مهدی بن‌عطیه مدافع مراکشی بانوی پیر تماسی برقرار کرد تا با او درباره تساوی تیمش مصاحبه بگیرد. بن‌عطیه در حال صحبت کردن بود که ناگهان حرفش را قطع کرد و پرسید:« چه کسی بود این حرف را زد؟ یک نفر چیزی به من گفت».

نشریه گاتزتا دلواسپورت به نقل از مدیر رسانه‌‌ای باشگاه یوونتوس نوشته است هنگامی که مدافع بیانکونری داشت درباره بازی تیمش حرف می‌زد، حرف‌های او به مذاق یکی از دست‌اندرکاران اتاق کنترل شبکه رای خوش نمی‌آید و او غافل از اینکه صدایش به گوش مجریان برنامه و بن‌عطیه می‌رسد به او توهین می‌کند و می‌گوید:«این چه احمقی است؟ صدایت را بِبُر مراکشی لعنتی!»

بعد از این اتفاق، مجریان شبکه رای که کاملاً مشخص بود شرمنده شده‌اند، سعی کردند از زیر سؤال رفتن اعتبار و آبروی این شبکه‌‌ جلوگیری کنند و به همین دلیل در ابتدا منکر شنیدن صدای شخصی شدند که به بن‌عطیه توهین کرده است. آنها کمی بعد مدعی شدند که به دلیل مشکلات فنی ممکن است به صورت اتفاقی صدای یک نفر در ورزشگاه یوونتوس به گوش بن‌عطیه رسیده باشد. اتفاق جالب‌تر زمانی بود که آنها مدعی شدند جمله‌ای که درباره بن‌عطیه گفته شد اصلاً توهین آمیز نبوده است.

اکنون اما باشگاه یوونتوس به این ماجرا واکنش نشان داده و از مدیران شبکه رای خواسته است که به آنها درباره اهانتی که به بازیکن‌شان صورت گرفته، توضیح دهند و تلاش نکنند که این اتفاق را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهند.

مدیران شبکه رای بابت اتفاقی که رخ داده است از باشگاه یوونتوس عذرخواهی کرده‌اند اما مدعی شده‌اند که توهین صورت گرفته به مدافع پیشین رم کار هیچ یک از پرسنل این شبکه نبوده است. عذارخواهی رای اما مسئولان یووه را متقاعد نکرده است و آنها خواستار ادامه تحقیقات این شبکه که مرکز آن در شهر میلان واقع است، شده‌اند./ تسنیم