تاریخ : 09:45 - 1396/02/26
کد خبر : 63339
سرویس خبری : ورزشی
 

خبرخوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

خبرخوش نقل و انتقالاتی برای پرسپولیسی ها

برخلاف شنیده‌ها این بازیکن پیشنهاد خارجی نداشته و پرسپولیس را به سایر تیم‌های ایرانی ترجیح می‌دهد.

به گزارش کارگرآنلاین، کمال کامیابی نیا بعد از جراحی روی کتفش که روز یکشنبه در بیمارستان بهمن انجام شد دیروز از بیمارستان مرخص شد و از دو هفته بعد می‌تواند نرم دویدن را آغاز کند.
 
حمیدرضا رجبی بازیکن سابق پاس که داماد خانواده کامیابی نیا به حساب می‌آید با اعلام این خبر می‌گوید: «خوشبختانه کامیابی‌نیا عمل جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشت و با این شرایط به احتمال فراوان اول فصل به بدنسازی پرسپولیس خواهد رسید. البته زمان دقیق بازگشت بازیکنان مصدوم قابل پیش‌بینی نیست و شرایط تمرین و بازی بستگی به بهبودی آنها دارد اما نظری که پزشکان معالج کامیابی‌نیا داده‌اند این بوده که او ان‌شاءا... به ابتدای لیگ خواهد رسید.»
 
دیروز خبر دیگری هم در مورد کامیابی‌نیا منتشر شد که مربوط به تمدید قراردادش بود. این خبر پرسپولیسی‌ها را خوشحال کرد چرا که گفته می‌شد احتمال جدایی این بازیکن وجود دارد. گفته شده طول درمان کامیابی‌نیا باعث شده او در پرسپولیس بماند اما برخلاف شنیده‌ها این بازیکن پیشنهاد خارجی نداشته و پرسپولیس را به سایر تیم‌های ایرانی ترجیح می‌دهد.
 
رجبی که نقش مدیر برنامه‌های این بازیکن را ایفا می‌کند در این باره می‌گوید: «کمال از خارج از کشور پیشنهاد دارد اما خودش دوست دارد در پرسپولیس بماند. البته اگر پیشنهاد خیلی خوب از تیم اروپایی داشته باشد شاید راهی خارج از کشور شود اما از آنجایی که او خودش دوست دارد در پرسپولیس بماند، طی چند روز آینده به احتمال بسیار زیاد قراردادش را با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.»/جام نیوز