تاریخ : 10:03 - 1396/02/26
کد خبر : 63346
سرویس خبری : ورزشی
 

بازگشت بازیکن ایرانی که بخاطر حاشیه ها در لیگ تایلند بازی میکرد! عکس

بازگشت بازیکن ایرانی که بخاطر حاشیه ها در لیگ تایلند بازی میکرد! عکس

بهشاد یاورزاده بازیکن سابق تیم فوتبال کشورمان و استقلال, چند سالی در تایلند فوتبال بازی می کرد, وی در این مورد صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، بهشاد یاورزاده بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: از من در فوتبال ایران حمایت نشد و سرخورده شده بودم.
 
بهشاد یاورزاده در حاشیه تمرین دیروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا به یکباره از فوتبال ایران محو شد و چند سالی در لیگ تایلند بازی کرد، گفت: گفتنی‌ها را پیش از این گفته بودم و برخی از بزرگترها از من خواستند دیگر صحبت نکنم. بارها به فدراسوین فوتبال، سازمان لیگ و حراست برای مسائلی که حاشیه‌ساز شده بود، مراجعه کردیم، اما طرف ما نبودند. آنها طرف کسی بودند که برایشان منفعت داشته باشد.
 
یاورزاده افزود: بازیکن تا زمانی منفعت دارد که در اوج باشد و با او عکس گرفته و بگویند فلانی را ما آوردیم. زمانی که با او قرارداد می‌بندند، باید پولش را داده و حمایت روحی کنند، اما برای من این اتفاق نیفتاد، به همین دلیل، سرخورده شده بودم. پس از حضور در استقلال و استیل‌آذین، همه باشگاه‌ها غیر مستقیم من را می‌خواستند و خواستار بستن قرارداد بودند، اما از جایی که نباید تماس گرفته می‌شد، تماس می‌گرفتند تا من نباشم.
 
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌توانستم در منزل بنشینم و هنوز انرژی داشتم. برای اینکه نگویند فوتبالش در ۳۰ سالگی تمام شد، راهی تایلند و سپس میانمار شدم. فوتبال برای من در ایران تمام شد، اما برای خوشحالی پدرم چند سال بازی کردم. در دو سه سال اخیر جایی بودم که بدقولی نمی‌دیدم، احترام بود و در زندگی خصوصی افراد سرک نمی‌کشیدند. با این وجود، برای فوتبالیست ایرانی، لیگ برتر و استقلال و پرسپولیس حس دیگری دارد.
 
یاورزاده در خصوص برنامه‌اش برای مربیگری در فوتبال گفت: دو سه هفته دیگر قصد دارم به آمریکا بروم تا دوره‌های مربیگری را گذرانده و آموزش برای بازیکنان ۱۰،۱۱ ساله را آغاز کنم. من خیلی جوان هستم و همانطوری که برای فوتبالیست شدن زمان نیاز است، می‌دانم باید چند سالی خاک مربیگری را بخورم. هدف کلی‌ام بازگشت به ایران است تا به یک نحوی به فوتبالی ملی و استقلال کمک کنم. نسل جدیدی مانند منصوریان به فوتبال ما آمده و دیگر مربیان سنتی جایی ندارند. خوشحالم این نسل‌ها حضور دارند، نه نسل سنتی که فیلتر خاصی دارند./ سیمرغ