تاریخ : 10:07 - 1396/02/26
کد خبر : 63348
سرویس خبری :
 

آقای روحانی، جوانان از اعتماد به شما ابراز پشیمانی می‌کنند

وضعیت معیشتی مردم ‌سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم بحرانی شد

آقای روحانی، جوانان از اعتماد به شما ابراز پشیمانی می‌کنند

امام جمعه اهل‌سنت سرباز گفت: امروز بخش عمده مردم ما و به‌ویژه مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان به‌لحاظ معیشتی در شرایط بحرانی به سر می‌برند و بیکاری به بالاترین سطح خود رسیده است.

به گزارش کارگرآنلاین، مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌ِرو‌ اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات وظیفه تک تک ملت ایران است و همه افرادی که به‌لحاظ قانونی به سن مجاز جهت رأی دادن رسیده‌اند باید در روز انتخابات پای صندوق‌های رأی حضور یابند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با بیان اینکه مردم در انتخابات باید با تحقیق درباره نامزدها فرد شایسته و اصلح را برگزینند، افزود: مشکلات امروز جامعه ما بسیار روشن است و بر هیچ‌کس پوشیده نیست، بنابراین مردم باید فردی را انتخاب کنند که کار و تلاش و خدمت به خلق را در اولویت خود قرار داده است.
 
وی با تأکید بر اینکه "امروز فقر و بیکاری بخش عمده جامعه ما را فرا گرفته است"، بیان کرد: مردم باید فردی را برگزینند که در برنامه‌های خود با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی را به‌عنوان راهکار حل مشکلات حوزه اقتصاد کشور معرفی می‌کند.
 
مولوی رسولی‌زاده با اشاره به اینکه برخورداری از روحیه خدمت به مردم، ساده‌زیستی و تلاش جهادی از جمله شاخص‌های انتخاب نامزد اصلح است، خاطرنشان کرد: مردم باید جهت انتخاب گزینه اصلح سوابق و برنامه‌های همه نامزدها را بررسی کنند تا شخصاً تصمیم بگیرند و به معرفی دیگران اکتفا نکنند.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با اشاره به عملکرد ضعیف دولت یازدهم در حوزه اقتصاد، معیشت و اشتغال مردم، اظهار داشت: امروز بخش عمده مردم ما و به‌ویژه مردم مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان به‌لحاظ معیشتی در شرایط بحرانی به سر می‌برند و بیکاری به بالاترین سطح خود رسیده است.
 
وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده می‌تواند از طریق سازماندهی مرزهای سیستان و بلوچستان و استفاده‌های ظرفیت‌های متعدد این استان تعداد زیادی شغل برای جوانان ایجاد کند؛ امروز جوانان و به‌ویژه جوانان تحصیل‌کرده استان ما بیکار هستند و این امر موجب ناامیدی آنها شده تا جایی که بسیاری از آنها از فرصتی که صرف تحصیل کرده‌اند ابراز پشیمانی می‌کنند.
 
مولوی رسولی‌زاده تصریح کرد: همان‌طور که بزرگان ما هم تأکید کرده‌اند، فقر و بیکاری انسان را به‌سوی کفر سوق می‌دهد، بنابراین مردم باید در انتخابات پیشِ‌رو با انتخاب افرادی که اهل عمل و خدمت به خلق هستند کشور را از شرایط فعلی نجات دهند چرا که با شعار و وعده هرگز مشکلی در کشور حل نمی‌شود./تسنیم