تاریخ : 10:00 - 1396/03/02
کد خبر : 63716
سرویس خبری : ورزشی
 

استقلالی ها بعد از بازی با العین شوکه شدند!!!

استقلالی ها بعد از بازی با العین شوکه شدند!!!

مدیربرنامه رضایی عنوان کرده‌ فعلا حاضر به مذاکره نیست و باید استقلالی‌ها منتظر بمانند.


خبری شوکه کننده برای استقلالی ها بعد از بازی با العین

به گزارش افکارنیوز، کاوه رضایی در رقابت‌های‌ لیگ برتر با‌ 8 گل و 9 پاس گل و در لیگ قهرمانان 3 گل زده، یکی از بهترین‌های استقلال بوده و طبیعی است که تمدید قرارداد این بازیکن یکی از اولویت‌های نقل‌و انتقالاتی منصوریان باشد. با توجه به این مسئله مدتی است که مسئولان استقلال به درخواست سرمربی تیم تلاش خود برای تمدید قرارداد این بازیکن را آغاز کرده‌اند اما پاسخ کاوه رضایی به تماس‌های مسئولان استقلال هر بار این جمله کوتاه بوده: «با مدیربرنامه‌هایم صحبت کنید.‌» مسئولان باشگاه استقلال نیز با توجه به این موضوع علی‌رغم میل باطنی خود سراغ مدیر‌برنامه‌های این بازیکن رفتند اما با جواب سر بالا روبه‌رو شدند. ‌

مدیربرنامه رضایی عنوان کرده‌ فعلا حاضر به مذاکره نیست و باید استقلالی‌ها منتظر بمانند.

حال اخبار منتشر شده از باشگاه استقلال حکایت از این دارد که  رفتار کاوه و مدیر‌برنامه‌هایش ناراحتی مسئولان استقلال را به دنبال داشته است. حال با توجه به مسائل به وجود آمده مسئولان استقلال که پیش‌تر هم رابطه چندان خوبی با مدیر‌برنامه‌های رضایی نداشتند دست از‌ تلاش برای تمدید قرارداد مهاجم مورد‌علاقه منصوریان کشیده‌اند و برای راضی کردن منصوریان پروژه جذب چند مهاجم جدید را به صورت جدی کلید زده‌اند.

ساسان انصاری یکی از گزینه‌های استقلالی‌هاست و در لابه‌لای شایعات نقل‌و انتقالات خبر مذاکره و توافق با مرتضی تبریزی هم تا امروز از طرف استقلالی‌ها تکذیب نشده و به نظر می‌رسد که به او وعده‌هایی داده‌اند. ‌سجاد شهباززاده هم همیشه مورد‌علاقه منصوریان بوده و چندین بار در دفتر میدان پیروزان با استقلالی‌ها جلساتی را طی 9 ماه اخیر داشته است. ‌به این‌ها حضور رحیم زهیوی یا بیت‌سعید را هم اضافه کنیم که مذاکراتی‌ انجام داده‌اند، چه مستقیم، چه غیرمستقیم و تلفنی.

این روزها ‌استقلال با همه مهاجم‌های لیگ صحبت و مذاکره می‌کند ولی برای ماندن کاوه رضایی که ستاره تیم‌شان است، هیچ اقدامی انجام نداده‌ و به نظر نمی‌رسد که تمایلی برای ماندن او داشته باشد.

این اتفاقات به اضافه دور ماندن کاوه رضایی از تیم ملی، گویای پایان کار کاوه رضایی طی 2 هفته آینده است. ‌‌شاید با این شرایط 2 بازی رفت و برگشت مقابل العین، آخرین بازی‌های کاوه با پیراهن آبی‌های پایتخت باشد.

بدون شک شنیدن این خبر برای استقلالی ها آن هم بعد از کسب سه امتیاز شیرین مقابل العین امارات می تواند مانند یک شوک آنها را غافلگیر کند./جام نیوز