تاریخ : 02:30 - 1396/03/12
کد خبر : 64313
سرویس خبری : ورزشی
 

خرید هاى بین المللى استقلال آغاز شد

خرید هاى بین المللى استقلال آغاز شد

پس از اعلام علی منصوریان در مورد نیاز استقلال به خرید های تراز بین المللی باشگاه استقلال برای مذاکرات دست بکار شد.

به گزارش کارگرآنلاین، مدیران باشگاه استقلال طی هماهنگی های صورت گرفته نقل و انتقالات تابستانى را به طور رسمی آغاز کرده اند.

استقلالی ها کار مذاکره با بازیکنان خود را شروع کردند و قصد دارند تا 10 روز آینده، قرارداد همه بازیکنان آزاد خود را تمدید کنند.

طبق خواسته منصوریان قرار است 3 ،4 بازیکن بین المللی به ترکیب تیم اضافه شود که بدون شک یکی از این بازیکنان روزبه چشمی خواهد بود.

بازگشت سرور جپاروف هافبک ملی پوش ازبکستانی از دیگر مواردی است که مسئولان استقلال درصدد این هستند تا با این بازیکن جلسه ای را برگزار تا وضعیت حضورش در جمع آبی ها مشخص شود.

به این ترتیب گفته مى شود جپاروف طى جلسه اى که با مسئولان نقل و انتقالات استقلال داشته، مذاکرات لازم را انجام داده و قرار است به تمرینات دور بعدى آبى ها اضافه شود.

گفته می شود حضور پژمان منتظرى در استقلال قطعى شده و او به دنبال کارهاى خود براى حضور در ایران است اما منصوریان درخواستى برای جذب مجتبى جبارى نداشته است.

همچنین استقلال با سجاد شهباززاده مذاکره کرده و به زودى وضعیت وى مشخص مى شود.

رابسون برای مذاکره با باشگاه باهیا به برزیل رفته و تا چند روز آینده پاسخ نهایى را به باشگاه اعلام مى کند. این بازیکن از حضور در استقلال راضى است و خواهان ماندن در جمع آبى ها است.

وضعیت رامین رضاییان مشخص نیست و منصوریان هنوز درخواستى براى جذب این بازیکن نداشته است.
 
همچنین قرار است آبی ها مذاکراتى را طى یکى دو روز پیش رو با امید ابرهیمی برای تمدید قرارداد داشته باشند.

دانیال ماهینى از دیگر بازیکنانى است که منصوریان به شدت خواهان او است و استقلال امروز به طور جدى با این بازیکن وارد مذاکره خواهد شد.

بیت سعید بازیکن استقلال خوزستان نیز طى پیامى شب گذشته از هواداران این تیم خداحافظى کرد و با این وجود قرار است این بازیکن براى مذاکرات نهایى امروز به تهران بیاید و با آبى هاى تهرانى مذاکره کند.

در این میان هم از ماندن امید نورافکن تا نیم فصل آینده در استقلال شنیده مى شود که به نظر با پیشنهادى که او دریافت کرده این مساله تا حدودى جدى باشد.

با این وجود باید منتظر ماند تا دید استقلالی ها با کدام بازیکنان در نظر دارند قرارداد منعقد کنند .از طرفی این طور که به نظر می رسد مدیران استقلال به دنبال این هستند تا با آغاز نقل و انتقالات تا حدودی شکست سنگین را برای هواداران کم رنگ کنند که بدون شک این امر غیر ممکن است./باشگاه خبرنگاران