تاریخ : 13:05 - 1396/03/20
کد خبر : 64713
سرویس خبری : ورزشی
 

سورپرایزهای جذاب منصوریان برای هواداران استقلال

سورپرایزهای جذاب منصوریان برای هواداران استقلال

استقلال تهران در ادامه برنامه های خود در فصل نقل و انتقالات تلاش می کند پژمان منتظری، رامین رضاییان وسجاد شهباززاده را به خدمت بگیرد.

به گزارش کارگرآنلاین مسئولان باشگاه استقلال تهران پس از جذب مهدی قائدی مهاجم فصل گذشته ایرانجوان بوشهر، اقدامات خود برای جذب سایر بازیکنان مورد نظر علیرضا منصوریان آغاز کرده اند اما تا کنون با هیچ یک از بازیکنانی که وارد مذاکره شده اند، قراردادی را امضا نکرده اند.

رامین رضاییان بازیکنی که مغضوب برانکو بود و پیش از اتمام لیگ برتر فصل گذشته از جمع سرخپوشان جدا شد، یکی از بازیکنان مدنظر علیرضا منصوریان است. به جز رضاییان، مدافع ملی پوش سابق استقلال هم مورد توجه استقلالی هاست؛ پژمان منتظری که پیش از حضور در لیگ ستارگان قطر چند فصلی در استقلال توپ می زد، از گزینه های سرمربی استقلال است تا فصل آینده به تیم سابق خود بازگردد.

استقلال مذاکرات مقدماتی را با این دو ملی پوش انجام داده اما با توجه به بازی حساس ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ فرانسه، مسئولان استقلال مذاکره با این دو بازیکن را متوقف کرده و قرار است پس از دیدار تیم ملی با ازبکستان، به طور جدی با این دو بازیکن ملی پوش مذاکراتی صورت گیرد. در خصوص پژمان منتظری گفته می شود که در صورتی که شرایط برای پیوستن این مدافع به استقلال مهیا نباشد، آبی پوشان به دنبال کاپیتان استقلال خوزستان خواهند رفت و باب مذاکره با محمد طیبی را باز خواهند کرد.

سجاد شهباززاده مهاجم سابق آبی پوشان که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ شانزدهم هم قصد داشت به استقلال بپیوندد، از دیگر گزینه های مسئولان باشگاه است. البته شهباززاده اولویت اول منصوریان نیست و هنوز مذاکره جدی با این بازیکن انجام نشده است. قرار است پس از آنکه وضعیت کاوه رضایی برای فصل بعد مشخص شد، در خصوص جذب سجاد شهباززاده بررسی شود و در صورتی که شرایط برای جذب وی مساعد باشد، آنگاه باشگاه به طور جدی برای جذب وی وارد عمل شود.
 
با وجودی که استقلال تا کنون بازیکن بزرگی را جذب نکرده اما این وضعیت را نباید شکست یا ضعف استقلال و منصوریان در بازار نقل و انتقالات دانست. پیشتر از بازیکنانی چون زهیوی، ساسان انصاری یا دانیال ماهینی به عنوان گزینه های مورد نظر استقلال نام برده می شد و از آنجائیکه این بازیکنان جذب سایر تیمها شدند، برخی این مسئله را شکست منصوریان در نقل و انتقالات توصیف می کردند. اما واقعیت این است که هیچ یک از این گزینه ها جز اولویت های اصلی استقلال نبودند و در فهرست آلترناتیو استقلال قرار داشتند؛ از این رو منصوریان تا اینجا از رقبای خود عقب نیست و می تواند با گزینه های اصلی که در نظر دارد، تیم با کیفیتی را برای لیگ برتر هفدهم روانه مسابقات کند.

البته استقلال در مورد یک بازیکن دیر دست به کار شد و رقیب سرخپوش از آنها پیشی گرفت. استقلال به طور جدی خواهان جذب گادوین منشا مهاجم فصل گذشته پیکان بود که این بازیکن باتکنیک و گلزن خیلی زود با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و به این تیم پیوست. ضمن اینکه استقلال همچنان فرصت دارد تا برخی از بازیکنانی که هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده اند، را به ترکیب خود اضافه کند. از جمله بازیکنان مطرحی که هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده اند، می توان به حسن بیت سعید و زهیوی اشاره کرد؛ البته صحبت هایی مبنی بر انتقال این دو به فولاد خوزستان مطرح بوده است، اما تا کنون این اتفاق نیفتاده است./جام نیوز