تاریخ : 17:55 - 1396/03/24
کد خبر : 65009
سرویس خبری : ورزشی
 

سرمربی  وردربرمن جانشین کی‌روش می شود؟

تمایل فدراسیونی‌ها به بازگشت الکس نوری؛

سرمربی وردربرمن جانشین کی‌روش می شود؟

باتوجه به کارلوس کی روش هر از چندگاهی هوس قهر کردن به سرش می زند و در آستانه حساس ترین رقابت ها نیز این کار را انجام می دهد به احتمال فراوان یکی از آلترانیوهای کی روش از جانب فدراسیون فوتبال ایران، الکس نوری است که الحق گزینه جذابی هم به نظر می رسد.

به گزارش کارگرآنلاین، الکساندر نوری سرمربی ایرانی تیم فوتبال وردربرمن برای تماشای دیدار تیم ملی کشورمان با ازبکستان به ایران آمد و در ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد صعود ملی‌پوشان کشورمان بود. نوری سی و هفت ساله پس از قبول هدایت وردربرمن در ماه سپتامبر 2016، بهترین نتایج را با این تیم در بوندس‌لیگا پس از بایرن‌مونیخ، لایپزیگ، هوفنهایم و دورتموند گرفت و در پایان فصل این تیم را به عنوان هشتمی رساند.

او دیشب پیش از بازی ایران و ازبکستان در برج میلاد حضور یافت و نکته جالب در این ماجرا حضور مسئولان فدراسیون فوتبال بود. مهدی تاج رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی، فریدون اصفهانیان، عبدالکاظم طالقانی، هدایت الله ممبینی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون و جواد نکونام در این دیدار حضور داشتند. این دیدار اما رسانه‌ای نشد و خبرگزاری تسنیم نیز با وجود در اختیار داشتن این خبر در روز گذشته به دلیل در پیش بودن دیدار تیم ملی به آن نپرداخت.  

اینکه به چه دلیل رئیس فدراسیون، مدیر تیم‌های ملی و اعضای هیئت رئیسه یک شب پیش از دیدار با ازبکستان در برج میلاد - نه در فدراسیون فوتبال- با نوری دیدار می‌کنند جای سؤال دارد. اگر این دیدار عادی یا برای کار خیریه بوده چرا سایت رسمی فدراسیون فوتبال به آن اشاره و خبری در این باره روی خروجی خود منتشر نکرده است؟ اگر قرار بر امضای تفاهم‌نامه هم بود این اتفاق اولاً باید در حضور مدیران باشگاه وردربرمن رخ می‌داد و دوم اینکه اگر هم قرار بر این موضوع بود چرا خبرش از سوی سایت فدراسیون - که مرجع خبرهای رسمی مسئولان فدراسیون است - اعلام نشد؟
 
باتوجه به کارلوس کی روش هر از چندگاهی هوس قهر کردن به سرش میزند و در آستانه حساس ترین رقابت ها نیز این کار را انجام می دهد به احتمال فراوان یکی از آلترانیوهای کی روش از جانب فدراسیون فوتبال ایران، الکس نوری است که الحق گزینه جذابی هم به نظر می رسد./پارسینه