تاریخ : 11:33 - 1396/03/27
کد خبر : 65155
سرویس خبری :
 

 ٢ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی شدند

٢ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی شدند

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی در بازدید از شرکت ماشین سازی اراک ، این شرکت را یک برند معتبر بین المللی برای صنعت کشور دانست .

به گزارش کارگرآنلاین، محمدرضا بیدهندی در دیدار با جعفرصفری، مدیر عامل شرکت ماشین سازی اراک با اشاره به قدمت و ظرفیت بالای این شرکت در تولید انواع محصولات راهبردی صنایع مهم کشور، از تعامل مطلوب بین سازمان تامین اجتماعی و شرکت ماشین سازی در حوزه بیمه ای خبر داد.

بیدهندی با توضیح این مطلب که در راستای اجرای قوانین مرتبط با بازنشستگی بالغ بر ٢٨٥٠ نفر از کارکنان ماشین سازی اراک در ردیف مستمری بگیران تامین اجتماعی استان مرکزی قرار گرفته اند، گفت : تلاش مجموعه کارکنان تامین اجتماعی ارایه خدمت مطلوب و شایسته به جامعه کار و تولید است.

در ادامه این دیدار نیز  جعفرصفری مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت : زمینه همکاری و تعامل مطلوب فی ما بین شرکت ماشین سازی و تامین اجتماعی مهیاست و امیدواریم با همکاری سایر دستگاهها در ماههای آتی شاهد شکوفایی مجدد این شرکت در سطح صنعت کشور و بین الملل باشیم .

قابل ذکر است، تامین اجتماعی استان مرکزی با پوشش ٩٢٠ هزار نفر از جمعیت استان مرکزی ( ٦٥ درصد جمعیت کل استان )در حوزه بیمه و درمان و ٧٥ هزار نفر مستمری بگیر ماهانه رقمی معادل ١٢٠ میلیارد تومان تعهدات به مستمری بگیران و بیمه شدگان پرداخت می کند.