تاریخ : 14:15 - 1396/03/28
کد خبر : 65231
سرویس خبری : ورزشی
 

عکس/ پست اینستاگرامی طارمی برای خداحافظی با پرسپولیس و هوادارانش

عکس/ پست اینستاگرامی طارمی برای خداحافظی با پرسپولیس و هوادارانش

مهدی طارمی در صفحه اینستاگرامش متن معنی داری را منتشر کرده است که می توان از آن برداشت های متفاوتی داشت.

به گزارش کارگرانلاین، مهدی طارمی عکسی را منتشر کرده که این مطلب روی آن نگارش شده:« هنوز هم برف آدم را غافلگیر می کند. هنوز هم یکی از ما باید برود. انسان، یکی از دست هایش برای خداحافظی است.»

او این پست را در حالی منتشر کرده که در روزهای اخیر برای دریافت مطالبات خود به دفعات به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده و از سویی پیشنهادات خوبی را هم از تیم های خارجی داشته. تیم اوراوارد ژاپن قهرمان جی لیگ 3 میلیون یورو برای یک فصل به او پیشنهاد داده. هم چنین باشگاه دیناموزاگرب به طور جدی اعلام کرده مهدی طارمی را می خواهد.

مهدی هنوز هیچ واکنشی به این پیشنهادات نداشته چرا که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و جدایی او منوط به رضایت باشگاه است. البته مهدی اجازه نداد پیشنهاد قهرمان جی لیگ شکل جدی به خود بگیرد چرا که می گوید تنها در صورتی از باشگاه پرسپولیس جدا خواهد شد که برای بازی به یکی از تیم های اروپایی برود.

خیلی ها می گویند این متن او بدین معنی است که قرار است اتفاق تازه ای برای مهدی طارمی رخ بدهد. اینکه برای بازی با هماهنگی باشگاه پرسپولیس به یکی از تیم های خارجی برود. از دست دادن مهدی طارمی نمی تواند خیلی برای پرسپولیس گران تمام شود چرا که این تیم منشاء را بخدمت گرفته که نشان داده مهاجم ششدانگی است. از سویی تنها در این فصل است که باشگاه پرسپولیس از ترانسفر مهدی طارمی به پول خوبی دست خواهد یافت. در پایان فصل مهدی طارمی آزاد می شود و طبیعتا با بازی در جام جهانی پیشنهادات خوبی دریافت خواهد کرد در صورتی که پرسپولیس از ترانسفر او بی بهره می ماند.

جام نیوز