تاریخ : 15:05 - 1396/04/06
کد خبر : 65667
سرویس خبری :
 

خانم‌ها کشف حجاب نکنید!

خانم‌ها کشف حجاب نکنید!

خانم ها در فصل تابستان از پوشیدن لباس های نامناسب و کشف حجاب بپرهیزید، دستگاه های قضایی با عاملان کشف حجاب برخورد جدی خواهند کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی با معضل کشف حجاب در جامعه خبر داد و گفت: برای افرادی که مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری از برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی با معضل کشف حجاب در جامعه خبر داد و گفت: برای افرادی که مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، تعطیلات فصلی و افزایش مسافرت‌ها و استفاده از دریا همچنین ضرورت رعایت شئونات اسلامی، در اجرای ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، توسط دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی، برای افرادی که مبادرت به کشف حجاب می‌کنند به عنوان ارتکاب فعل حرام در انظار عمومی، پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

این مقام قضایی ادامه داد: وسیله نقلیه شخصی یا عمومی، موتور سیکلت، قایق موتوری، جت اسکی و سایر وسایل نقلیه موتوری افرادی که سرنشینان آن به کشف حجاب اقدام می‌کنند نیز توسط عوامل انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد، با متهم نیز وفق مقررات مربوطه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی شخصاً بر پرونده‌های مرتبط با موضوع کشف حجاب نظارت خواهند کرد.

وی از عموم شهروندان به ویژه مهمانان تابستانی استان مازندران خواست همانگونه که مسئولین استان از مدت‌ها قبل با بسیج امکانات جهت میزبانی از میهمانان سراسر کشور و برای تامین امنیت، سلامت، بهداشت و آسایش آنان آماده شدند، انتظار داریم مسافرین نیز همانطوری که اکثریت هم وطنان و مهمانان هنجارهای اخلاقی و حقوق شهروندی را رعایت می‌کنند، شئونات اسلامی را رعایت نموده و از هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه جداً پرهیز کنند./برنا