تاریخ : 15:37 - 1396/04/20
کد خبر : 66307
سرویس خبری : سیاسی
 

آیا رئیسی جانشین هاشمی رفسنجانی می شود؟

آیا رئیسی جانشین هاشمی رفسنجانی می شود؟

حجت الاسلام مصباحی مقدم درباره گمانه زنی های منتشر شده در برخی از سایت های خبری مبنی بر ابلاغ حکم ریاست مجمع تشخیص برای حجت الاسلام رئیسی از سوی مقام معظم رهبری اظهارکرد: نمی گویم این خبر صحت ندارد اما بنده در جریان آن نیستم.

به گزارش کارگرآنلاین، حجت‎الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره گمانه‎زنی‎های منتشر شده در برخی از سایت‎های خبری مبنی بر ابلاغ حکم ریاست مجمع تشخیص برای حجت‎الاسلام رئیسی از سوی مقام معظم رهبری اظهارکرد: نمی‎گویم این خبر صحت ندارد اما بنده در جریان آن نیستم و اطلاعی از آن ندارم.

وی تصریح کرد: آنچه این روزها در فضای مجازی پیرامون ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح می‎شود حدس و گمانه‎زنی است و نمی‎توان به آنها استناد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز و در شرایط فعلی عده‎ای در فضای مجازی آیت‎الله هاشمی شاهرودی را به عنوان گزینه ریاست مجمع معرفی می‎کنند و عده‎ای دیگر نیز از آقای رئیسی برای تصدی این سمت نام می‏‌برند از این رو بنده براین باورم که آنچه در شرایط فعلی در فضای مجاز منتشر می‎شود گمانه‎زنی است و نمی‎توان آنها را تایید و یا تکذیب کرد.

مصباحی مقدم با بیان اینکه خبری از ابلاغ احکام جدید اعضای مجمع تشخیص ندارم گفت: درباره تعیین اعضا جدید مجمع تشخیص بدون شک مقام معظم رهبری باید تصمیم‎گیری کنند و ما هم منتظر اعلام نظر ایشان هستیم./تابناک