تاریخ : 12:24 - 1396/04/21
کد خبر : 66359
سرویس خبری : سیاسی
 

حسن روحانی چند پاسپورت دارد؟

حسن روحانی چند پاسپورت دارد؟

حسن روحانی از سال ۱۳۶۹ که مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان می‌شود، تا سال ۱۳۷۸ که ادعا دارد مدرک دکترای خود را از انگلستان دریافت نموده، با نام حسن فریدون تحصیل کرده است!

به گزارش کارگرآنلاین، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، حسن فریدون در سال ۶۰ تصمیم می‌گیرد تا نام خانوادگی خود را به صورت رسمی تغییر دهد.

وی می‌گوید: «پس از انقلاب، زمانی که به عنوان نماینده مردم سمنان وارد مجلس شورای اسلامی دوره اول شدم، مناسب دیدم نام خانوادگی خودم را در شناسنامه هم تغییر دهم و لذا در سال ۱۳۶۰ تقاضای تغییر فامیل کردم و نام خانوادگی روحانی به طور رسمی در شناسنامه من ثبت شد.»

اما حسن روحانی از سال ۱۳۶۹ که مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان می‌شود، تا سال ۱۳۷۸ که ادعا دارد مدرک دکترای خود را از انگلستان دریافت نموده، با نام حسن فریدون تحصیل کرده است! لذا در حالی که او مدعی است سال ۱۳۶۰ رسما نام خانوادگی خود را از فریدون به روحانی تغییر داده، چگونه ۱۸ سال بعد، یعنی در سال ۱۳۷۸، مدرک دکترای ادعایی خود را همچنان با نام حسن فریدون دریافت می کند؟!

آیا این موضوع نشان دهنده آن نیست که او علاوه بر داشتن پاسپورتی با نام حسن روحانی، احتمالا دارای پاسپورتی با نام حسن فریدون نیز بوده است؟

خیبرآنلاین