تاریخ : 19:03 - 1396/04/21
کد خبر : 66388
سرویس خبری : سیاسی
 

چه‌کسانی مخالف شهردارشدن محسن هاشمی هستند؟

چه‌کسانی مخالف شهردارشدن محسن هاشمی هستند؟

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: برخی‌ها دنبال سهم‌خواهی هستند تا نگذارند روحانی افراد کارآمد را وارد کابینه کند، افرادی هم هستند که شورای خود مختار درست کرده و فکر می‌کنند آنها فقط اصلاح طلب هستند.

به گزارش کارگرآنلاین،  محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اظهارداشت: اختلافات زیادی در بین منتخبین شورای پنجم تهران وجود دارد و این گروه، گروه شدن جهت انتخاب شهردار به نفع اعضای شورا نیست.

وی افزود:برخی احزاب که به زور افراد خود را وارد لیست کرده‌اند مانع هستند تا بهترین گزینه به عنوان شهردار انتخاب شود و افراد و گزینه‌های دیگری را مطرح می‌کنند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات می‌گوید که حزب اتحاد ملت ایران و تیم عارف دست‌به‌یکی کرده‌اند تا نگذارند محسن هاشمی شهردار تهران شود و به دنبال این هستند فردی که مدنظر خودشان هست سکان شهرداری تهران را به دست بگیرد در حالیکه آنان قول داده بودند که سهم‌خواهی نکنند.

به باور وی، مردم به اعتبار سرلیست بودن محسن هاشمی در لیست امید به این لیست رأی دادند چرا که با افرادی که در این لیست قرار داشتند کسی حاضر نبود حتی به یک نفر از اعضای این لیست رأی بدهد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات معتقد است که به جز محسن هاشمی، هر شخص دیگری که سکان شهرداری تهران را در دست بگیرد شهر تهران دچار مشکل خواهد شد و اختلافات نیز در شورای شهر تشدید می‌شود.

وی در مورد فشار برخی اصلاح طلبان به رئیس جمهور برای چینش کابینه دوازدهم گفت: برخی‌ها به دنبال سهم‌خواهی هستند تا نگذارند روحانی افراد کارآمد را وارد کابینه کند و افرادی هم هستند که شورای خود مختار درست می‌کنند و فکر می‌کنند آنها فقط اصلاح طلب هستند در حالیکه آنها تمامیت‌خواه، تندرو و افراطی شده‌اند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: برخی از این اصلاح طلبان به دولت فشار می‌آورند تا افراد خود را برای حضور در کابینه دوازدهم تحمیل کنند. روحانی نباید تسلیم افراد زیاده‌خواه شود و باید به جای این کار از همه افراد، طیف‌ها، فکرها و اندیشه‌ها استفاده کند.

فومنی خاطرنشان کرد: دولت را تهدید کرده‌اند که اگر وزرایی که ما مد نظرمان بوده باشد را به مجلس معرفی نکنید نمایندگان امید به وزرای غیر رأی نخواهند داد اما روحانی باید مقابل زیاده‌خواهی آنها بایستد./فارس