تاریخ : 10:13 - 1396/04/25
کد خبر : 66468
سرویس خبری : ورزشی
 

پنهان کاری قراردادهای نفتی به فدراسیون تیراندازی رسید!+سند

پنهان کاری قراردادهای نفتی به فدراسیون تیراندازی رسید!+سند

بعد از اینکه دیوان عدالت رای خود را مبنی بر برکناری سید مهدی هاشمی باطل کرد فدارسیون تیراندازی انتخابات را برگزار کرد و امروز هم بدون حضور خبرنگاران مراسم تودیع و معارفه گرفته است.

به گزارش کارگرآنلاین، پس از برکناری سید مهدی هاشمی از ریاست فدراسیون تیراندازی که در پی حکم دیوان عدالت اداری صورت گرفت سرپرستی برای این فدراسیون انتخاب شد و مدتی بعد هم ثبت نام مجدد از کاندیداها صورت گرفت در شرایطی که سید مهدی هاشمی جزو ثبت نام کنندگان نبود. عدم شرکت هاشمی در انتخابات جدید فدراسیون تنها یک دلیل داشت؛ او انتخابات فدراسیون تیراندازی را قانونی نمی دانست.

سایه تعلیق از آن زمان تا امروز بر سر فدراسیون تیراندازی قرار دارد. ماشه تیراندازی تنها به یک اشاره نیاز دارد تا فدراسیون جهانی که به قول سید مهدی هاشمی بسیار هم در این موضوع پیگیر و حساس است نسبت به برکناری رئیس سابق فدراسیون تیراندازی توسط یک نهاد دولتی موضعگیری کند.

پس از خبرهای ضد و نقیض در خصوص رای مجدد دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال رای سابق و در واقع بازگشت شرایط به دوران ریاست هاشمی در تیراندازی این احتمال می رفت که انتخابات این فدراسیون لغو شود.

کلاف سردرگم فدراسیون تیراندازی کور و کورتر شده است شاید بتوان این انتخابات را یکی از پرشائبه ترین انتخابات های فدراسیون های ورزشی دانست. انتخاباتی که صندلی رئیس آن بسیار متزلزل است وهر لحظه باید خبر تازه ای از این فدراسیون بشنویم.

البته بهتر است در این خصوص  وزارت ورزش  پاسخ دهد چرا در زمانی که تصمیم  به برکناری رئیس قانونی فدارسیون نمود به رای دیوان عدالت استناد کرد ولی حالا که دیوان  رای گذشته خود را باطل کرده  بازهم انتخابات را کنسل نکرده و بازهم انتخابات برگزار شده مگر رای دیوان ملاک نبود؟