تاریخ : 13:20 - 1396/04/25
کد خبر : 66478
سرویس خبری : سیاسی
 

آخرین اخبار از وزرای دولت دوازدهم

آخرین اخبار از وزرای دولت دوازدهم

روحانی دو کارگروه برای بررسی گزینه‌ها جهت حضور در دولت دومش تشکیل داده که یکی از آنها مرکب از جهانگیری و شریعتمداری و نجفی و دیگری متشکل از نهاودیان و نوبخت و واعظی است که با افراد مختلف مذاکرات اولیه داشته‌اند.

به گزارش کارگرآنلاین،  دراین تیم ها گزینه جدی برای وزارت آموزش و پرورش، شهیندخت مولاوردی و کمرنگ تر دانش اشتیانی مطرح است؛ گزینه وزارت اقتصاد هم مظاهری و نوبخت و نیلی هستند؛ برای وزارت ارتباطات فیروزآبادی و دو نفر دیگر پیشنهاد شده و برای وزارت بهداشت هم به قاضی‌زاده هاشمی‌ گفتند. ولی خودش گفته من با حلقه نزدیک شما نوبخت، آشنا و ربیعی نمی‌توانم کار کنم. وی از نوبخت، آشنا و ربیعی گله‌مند است و اگر قاضی زاده نپذیرد، حریرچی و باقر لاریجانی و نوبخت پزشک به جای او مطرح می شوند.

برای وزارت کشور هم محمد صدر و مجید انصاری مطرح هستند؛‌ گزینه وزارت صنعت و معدن هم ویسه و خسروتاج مطرح است؛ برای وزارت جهاد خود حجتی در کنار بخشنده و صحراییان مطرح شده‌اند، برای وزارت کار کمالی و ربیعی و برای وزارت مسکن عبدالعلی‌زاده و آخوندی پیشنهاد شده‌اند؛ برای وزارت اطلاعات شفیعی، پورمحمدی و مجید انصاری مطرح هستند و برای وزارت نفت زنگنه گفته نمی‌ماند و پیشنهاد ترکان این است که سلطان‌پور معرفی شود. صالحی‌امیری در وزارت فرهنگ و ارشاد می‌ماند.جهانگیری هم در همان پست معاون اولی دولت باقی می ماند./شما نیوز