تاریخ : 16:29 - 1396/04/27
کد خبر : 66616
سرویس خبری : سیاسی
 

خبرهای تازه از ترکیب کابینه دوازدهم

خبرهای تازه از ترکیب کابینه دوازدهم

درحالیکه تنها سه هفته تا تعیین تکلیف کابینه دوازدهم فرصت باقی است، امروز نیز خبرهایی تازه درباره چینش کابینه جدید در صدر اخبار قرار گرفت.

به گزارش کارگرآنلاین، امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رحمانی فضلی، وزیر کشور قرار است در سمت خود باقی بماند. این درحالیست که پیش از این از چهره‌هایی مانند صالحی‌امیری برای پست وزارت کشور نام برده شده بود.

شاید در رابطه با موضوع ابقای چهره‌های اصولگرای کابینه باشد که الیاس حضرتی نماینده اصولگرای مجلس گفته خبرهای خوبی درباره ترکیب کابینه به گوش نمی‌رسد.

همزمان با این تحولات، امروز اظهارنظری از محمود واعظی وزیر ارتباطات منتشر شد که برخی ان را حمل بر وداع او با پست وزارت کردند (اینجا بخوانید). پیش از این گفته شده بود که نهاوندیان رئیس دفتر کنونی رئیس‌جمهور از گزینه‌های جانشینی واعظی است.

همزمان با این گمانه‌زنی‌ها یک نماینده اصولگرای مجلس درباره استفاده روحانی از وزرای دوتابعیتی در کابینه هشدار داده است (اینجا بیشتر بخوانید).

به این ترتیب به‌نظر می‌رسد با اوج گرفتن رایزنی‌ها درباره کابینه دوازدهم، نه فقط اصولگرایان، که اصلاح‌طلبان نیز از گزینه‌های مطرح شده برای وزراتخانه‌ها راضی نیستند. نکته‌ای که می‌تواند پاشنه آشیل دولت آینده باشد./خبر فوری