تاریخ : 18:00 - 1396/05/08
کد خبر : 66900
سرویس خبری : سیاسی
 

جایگاه احمدی نژاد و جهانگیری در نظرسنجی نامحبوب‌ترین سیاستمدار ایرانی!

جایگاه احمدی نژاد و جهانگیری در نظرسنجی نامحبوب‌ترین سیاستمدار ایرانی!

نتایج یک نظرسنجی توسط دانشگاه مریلند درباره محبوبیت برخی شخصیت های سیاسی منتشر شد. در میان شخصیت‌های مورد بررسی محبوبیت محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران با بیش‌ترین لطمه در جریان برگزاری انتخابات ایران مواجه شده است.

به گزارش کارگرآنلاین، نتایج یک نظرسنجی توسط دانشگاه مریلند درباره محبوبیت برخی شخصیت های سیاسی منتشر شد. در میان شخصیت‌های مورد بررسی محبوبیت محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران با بیش‌ترین لطمه در جریان برگزاری انتخابات ایران مواجه شده است.

وی که پس از آگوست ۲۰۱۵ همواره از نظر مطلوب در میان بیش از ۶۰ درصد ایرانی‌ها برخوردار بوده بعد از رد صلاحیت توسط شورای نگهبان، با بیش‌ترین کاهش محبوبیت مواجه شده است.

در این نظرسنجی، تنها ۲۳ درصد گفته‌اند نظرشان نسبت به محمود احمدی‌نژاد «بسیار مطلوب» است. ۳۲ درصد نظرشان را «تا حدی مطلوب» ارزیابی کرده‌اند. وی از این لحاظ، بعد از اسحاق جهانگیری از کمترین میزان محبوبیت در میان سیاستمداران مورد بررسی برخوردار است.

احمدی‌نژاد به علاوه با اختصاص دادن ۴۱ درصد نظر «نامطلوب»، نامحبوب‌ترین سیاستمدار ایرانی در این نظرسنجی قلمداد شده و «اسحاق جهانگیری» با ۳۷ درصد بعد از وی قرار دارد.
منبع: ایسنا