تاریخ : 17:06 - 1396/06/04
کد خبر : 67236
سرویس خبری :
 

نامه فعالان رسانه‌ای به محمدباقر قالیباف

نامه فعالان رسانه‌ای به محمدباقر قالیباف

جمعی از فعالان رسانه‌ای در نامه‌‌ای به شهردار سابق تهران تاکید کرده‌اند که مدیریت جهادی و انقلابی وی بر شهر، توانست کیفیت زندگی مردم را ارتقا ببخشد و در عین حال مدیریت شهری را از یک نهاد فنی و خدماتی، به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل کند.

به گزارش کارگرآنلاین، جمعی از فعالان رسانه‌ای در نامه‌‌ای به شهردار سابق تهران تاکید کرده‌اند که مدیریت جهادی و انقلابی وی بر شهر، توانست کیفیت زندگی مردم را ارتقا ببخشد و در عین حال مدیریت شهری را از یک نهاد فنی و خدماتی، به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل کند.

جمعی از فعالان رسانه‌ای در نامه‌ا‌ی به محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران با اشاره به توسعه همه‌ جانبه این شهر در دوران مدیریت وی تصریح کرده‌اند:مدیریت شهری طی یک دهه گذشته در حوزه تونل‌سازی، راه‌سازی، مترو و زیرساخت‌ها و فضای سبز و مراکز تفریحی و غیره تا توجه به موضوعات اساسی انقلاب اسلامی از جمله فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ اهل بیت، فرهنگ جهاد، شهادت و استقامت یک الگوی قابل اعتنا از مدیریت جهادی را پیشروی مدیران کشور قرار داده است.

متن کامل نامه فعالان رسانه‌ای به شهردار سابق تهران به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خدا قوت آقای قالیباف
باسلام
12 سال گذشت؛ امروز تهران مقابل چشم همگان است. مخالف و موافق شما اگر بر مدار انصاف باشد، توسعه همه جانبه شهر و کارآمدی مدیریت تان را تحسین و تمجید می کند.

مدیریت جهادی و انقلابی شما بر شهر، توانست کیفیت زندگی مردم را ارتقا ببخشد و در عین حال مدیریت شهری را از یک نهاد فنی و خدماتی، به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل کند. شهرداری تهران در این سالها شهرسازی را با توجه به مولفه‌های انسانی و محتوای فرهنگی و هویتی مدیریت کرد و اجازه نداد عطش سیری‌ناپذیر توسعه غربی، شهر را از محتوا تهی کند.

مدیریت شهری طی یک دهه گذشته در حوزه تونل‌سازی، راه‌سازی، مترو و زیرساخت‌ها و فضای سبز و مراکز تفریحی و غیره تا توجه به موضوعات اساسی انقلاب اسلامی از جمله فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ اهل بیت، فرهنگ جهاد، شهادت و استقامت یک الگوی قابل اعتنا از مدیریت جهادی را پیشروی مدیران کشور قرار داده است.

نگاه "مردم محور" در توجه به فعالیت های اجتماعی و فقرزدائی به روش بکارگیری مشارکت مردمی و تاکید بر "محله‌محوری" و "مسجدمحوری" برای ایجاد علقه‌ها و تعلق‌های هویتی و شهری و شهروندی از جمله گام‌های بلندی است که طی این سال‌ها برداشته شده است.

برای اولین بار عمران و شهرسازی در تهران با داشتن پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفت و اگر چه تا اهداف پیش رو راه زیادی مانده است اما این خیز کارشناسی و فرهنگی می‌تواند الگوی دیگر سازمان‌ها و نهادها قرار گیرد.

تهران امروز هم زیباست، هم توسعه‌یافته و هم برآمده از دغدغه‌های فرهنگی و این مرهون زحمات شبانه‌روزی شما برادر بزرگوار در این مسوولیت با اهمیت است.

امید است مدیریت شهری جدید بدون مرزبندی‌های ناصواب سیاسی و با نگاه به راه طی شده و خدمات صورت گرفته، در مسیر پیشرفت بیشتر شهر و تکمیل کارهای ناتمام همت عالی گذارد.

باشگاه خبرنگاران