تاریخ : 15:29 - 1396/06/26
کد خبر : 67598
سرویس خبری :
 

اعطای تسهیلات ٤هزار میلیارد ریالی به بیمه شدگان تامین اجتماعی

اعطای تسهیلات ٤هزار میلیارد ریالی به بیمه شدگان تامین اجتماعی

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از تصویب اعطای تسهیلات٤هزار میلیارد ریالی به بیمه شدگان و مستمری بگیران در هیات مدیره این سازمان، خبر داد.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدحسین مهدوی عادلی ضمن گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان گفت: ٢٥ ذی الحجه، سالروز نزول آیه شریفه "هل اتی" و زیباترین وجه تفسیر نهاد مقدس خانواده در نظام آفرینش است.

وی اظهار داشت: اعتبارات مورد نظر برای پرداخت تسهیلات مالی به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان و به منظور خرید و احداث مسکن، انواع وام های قرض الحسنه ازدواج، تحصیلی، ضروری و امور رفاهی و گردشگری آنان در نظر گرفته شده است.

مهدوی عادلی افزود: اعطای تسهیلات مذکور از طریق شعب سازمان تامین اجتماعی و با ابلاغ مدیرعامل این سازمان قابل پرداخت خواهد بود.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ٤ هزار میلیارد ریالی در قالب تبصره های بودجه سال ٩٦ از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به هیات مدیره این سازمان پیشنهاد و مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد همزمان با رشد و اعتلای نهاد مقدس خانواده و تکریم بزرگان و پیشکسوتان، شاهد شکوفایی و آبادانی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.