تاریخ : 10:50 - 1396/08/06
کد خبر : 68421
سرویس خبری : ورزشی
 

جزئیات تفحص از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مجلس

جزئیات تفحص از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس جزئیات تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.

به گزارش کارگرآنلاین، سیدفرید موسوی نماینده درخواست‌کننده تفحص از عملکرد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به این تحقیق و تفحص در مجلس، گفت: تفحص  از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال چندی پیش از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح شد.

وی در تشریح جزئیات تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: بی‌نظمی‌های مالی در مدیریت این دو باشگاه و اینکه هیچ‌ کسی در قبال بدهی‌ها احساس مسئولیت نمی‌کند، از عمده‌ترین محورهای تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه طبق اخباری که به ما رسیده، جریمه‌های مالی مختلف داخلی و بین‌المللی علیه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مطرح است، تصریح کرد: در شرایط موجود این دو باشگاه نمی‌توانند جریمه‌ها را پرداخت کنند و با توجه به جایگاهی که این باشگاه در ورزش دارند، وزارت ورزش ورود پیدا می‌‌کند و این جرائم را علیرغم تمام محدودیت‌های مالی که حوزه ورزش با آن مواجه است، از بیت‌‌المال پرداخت می‌کند.

موسوی ادامه  داد: این اخبار نگران‌کننده است و حسب وظیفه‌ای که نمایندگان داشتند، بحث تحقیق و تفحص از این دو باشگاه را مطرح کردیم و هم‌اکنون در کمیسیون فرهنگی مجلس در حال بررسی است و پرونده به همراه جزئیات به وزارت ورزش ارجاع شده است.

وی تأکید کرد: وزارت ورزش دو هفته فرصت دارد که به سؤالات نمایندگان درخواست‌‌کننده تحقیق و تفحص درباره عملکرد مالی 10 سال اخیر باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پاسخ‌ دهد و ما نیز پاسخ‌های وزارت ورزش را در نشست نمایندگان درخواست‌کننده تحقیق و تفحص بررسی می‌کنیم.

نماینده درخواست‌کننده تفحص از عملکرد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر پاسخ‌های وزارت ورزش درباره عملکرد باشگاه‌‌های پرسپولیس و استقلال قانع‌کننده نباشد، موضوع با حضور وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مطرح می‌شود و پس از طرح سؤالاتی آن را به صحن علنی و هیئت‌رئیسه پارلمان ارجاع می‌دهیم.