تاریخ : 11:54 - 1396/09/07
کد خبر : 68681
سرویس خبری : سیاسی
 

سردار سلیمانی: آمریکا پوشک بچه‌ها را به پای سربازانش می‌بند

سردار سلیمانی: آمریکا پوشک بچه‌ها را به پای سربازانش می‌بند

سردار سلیمانی تاکید کرد: ما بر مبنای تدبیر عمل می‌کنیم، با دقت عمل می‌کنیم، حکمت به خرج می‌دهیم، دشمن را در نظر می‌گیریم، اما از مرگ ترس نداریم.

به گزارش کارگرآنلاین؛ روز گذشته بخشی از فیلم سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع رزمندگان جبهه مقاومت در جریان نبرد آزادسازی البوکمال سوریه و عملیات پایانی «نابودی داعش»، منتشر شد.

مشروح سخنان سردار سلیمانی در این فیلم ۲ دقیقه‌ای به شرح زیر است.

«این حجم نیرو‌های آمریکایی که بیش از یک میلیون نفر هستند را ببینید. خُب این نیرو با همه امکاناتی که دارد وقتی قدرت ایمان را ندارد، به عراق می‌آید و برای سرباز خودش، پوشک بچه‌ها که برای بزرگسالان است را تهیه می‌کند و به پای او می‌بندد که از ترس، از تانک خارج نشود؛ اما شما با این کلاش و این اسلحه عادی‌تان، افتخار آفریدید. چرا؟ چون از جان گذشتید.

البته گذشتن از جان ما، به معنای بی‌تدبیری نیست. ما بر مبنای تدبیر عمل می‌کنیم، با دقت عمل می‌کنیم، حکمت به خرج می‌دهیم، دشمن را در نظر می‌گیریم، اما از مرگ ترس نداریم، ترس از جان خودمان نداریم؛ لذا کسی که ما را از کشتن بترساند مثل این است که به ما مدال می‌دهد. نوشته «شهید علیمحمدی» فرمانده گردان به یادم آمد. این شهید در دفترچه‌اش نوشته بود «ای برادر عرب که تو به دنبال منی و من به دنبال تو، به خدا قسم اگر من را شهید کنی، شفاعتت می‌کنم».

ما که اینجا هستیم باید دقت هم بکنیم. حلال و حرام را باید دقت کنیم. زندگی مردم را دقت کنیم. نمی‌توانیم بیت مردم را همینطوری تصرف کنیم. نماز می‌خوانیم باید دقت کنیم. اینجا جای مستحبات است. اینجا جای نافله شب است. اینجا نزدیکترین نقطه به خداست.

امام (ره) وقتی به زائرین در حج پیام دادند، فرمودند: «ای نشستگان در مقابل خانه خدا، به ایستادگان در مقابل دشمنان خدا دعا کنید». فرق این با فرق آن را ببینید؛ امام (ره) از زائر چیزی گفت که هدفش نشان دادن عظمت جهاد بود.»
منبع: خبرگزاری دانشجو

بیشتر بخوانید:

پایان لحن ملایم ایران در برابر عربستان/ پیام تهران به ریاض