تاریخ : 12:12 - 1396/09/08
کد خبر : 68703
سرویس خبری : سیاسی
 

واکنش دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به حضور با کفش معاون اول در چادر زلزله زدگان

واکنش دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به حضور با کفش معاون اول در چادر زلزله زدگان

یک روز از بعد از انتشار تصاویری از معاون اول رئیس جمهور که با کفش در چادر زلزله زدگان کرمانشاه حضور یافته بود اگر چه اسحاق جهانگیری آن اتفاق را سهل انگاری خواند اما دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، روایتی از حاشیه‌های سفر رهبر انقلاب به منطقه زلزله‌زده‌ سرپل ذهاب منتشر کرد.

به گزارش کارگرآنلاین به نقل از  دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، خانه‌های زیادی ویران شده بود. تیرک‌های چوبی از میان آوار بیرون زده بود. تک‌وتوک خانه‌ها و اتاق‌هایی که اسکلت داشتند سرپا بودند. مردم در محوطه‌ خانه‌هایشان چادر زده بودند؛ چادرهای هلال‌احمر و البته چادرهایی که با نِی، خودشان سرپا کرده بودند.

آقا در میان ازدحام مردمی که جمع شده بودند، رفتند سمت یکی از چادرها؛ جلوی چادر به زنی که آنجا بودند گفتند: مردت کجاست؟ زن جواب داد: بیمارستان. موج جمعیت من را عقب راند و نشد حرف‌ها را بشنوم.

در چادر بعدی، آقا وارد شد و لابد بعد از احوالپرسی بیرون آمد. مردی جلو آمد و گفت: شما را به خدا مواظب باشید، وسایل ما توی چادر است، زندگی‌مان از بین نرود. بچه‌های امدادگر سپاه که در روستا کمک می‌کردند و جمع شده بودند آقا را ببینند، حلقه زدند دور چادر مرد و فشار جمعیت را نگه داشتند تا وسایل و چادر روستایی، زیر دست و پا نماند.

کوئیک سوم هم مثل قبلی‌ها بازدید شد و بعد رفتیم روستای قلعه بهادری. توی راه صدای بیسیم مسئول وانت درآمد؛ محافظ آقا از پشت بیسیم می‌گفت روستای قبلی بعضی از عکاس‌ها با کفش رفتند داخل چادر مردم، تذکر بدهید که مراعات کنند. مسئول وانت بلند گفت ماجرا را. پشت بیسیم باز هم محافظ آقا گفت: این تأکید آقاست.

منبع: جام جم آنلاین

بیشتر بخوانید:

فوری/ خواننده جنجالی و عاشق تهران از ایران رفت+عکس

 

رضا ضراب اعتراف کرد

 

فرزند پادشاه عربستان پناهنده شد

 

کنایه محسن هاشمی به احمدی نژاد و بقایی

 

تیپ عجیب مربی مرد تیم بانوان تایلندی در سالن زنان گیلان!!!

 

سوپرایز مجری زن قرعه کشی جام جهانی برای ایرانی ها