تاریخ : 10:18 - 1396/09/15
کد خبر : 68879
سرویس خبری : گوناگون
 

داعش قرار بود در تهران حکومت کند!

به‌زودی خبرهای خوبی از یمن می‌رسد

داعش قرار بود در تهران حکومت کند!

فرمانده سپاه محمد(ص) گفت: داعش برای سوریه و شام درست نشده بود بلکه داعش قرار بود در تهران حکومت کند که این مسئله در اعترافات شان مشخص شد،

به گزارش کارگرآنلاین، سردار یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در مراسم فصل ایثار که به مناسبت روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهید سیدمصطفی موسوی در دانشگاه آزاد تهران غرب در حال برگزاری است با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: امروز گرد هم آمدیم تا در بزرگداشت روز دانشجو به این قضیه تاکید کنیم که شهادت افتخار بزرگی است و ارزش بالایی دارد، اما آنچه که مصطفی موسوی و سایر شهدای مدافع حرم را ارزشمند می‌کند زندگی آنهاست. زندگی آن‌ها سراسر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی و اخلاق بود و اخلاق شهیدان ارزش بالایی دارد.

وی افزود: آنچه که برای ما مایه افتخار است امثال شهید موسوی‌ها هستند که در میان مردم زندگی می‌کنند و شهادت مزد زندگی آن‌ها بود و ارزش آن‌ها را دو چندان کرد. ما امروز باید راه امثال شهید موسوی را طی کنیم و در مسیر آن‌ها حرکت کنیم.

سردار ایزدی اضافه کرد: من در سفرهایی که در خارج از کشور داشتم شاهد این بودم که آن‌ها کشته شدگان گمنام خود را چگونه ستایش می‌کردند و برای آن‌ها حلقه‌های گل بزرگی بر سر مزارشان قرار می‌دادند وقتی از آن‌ها پرسیدم که چه مشخصه خاصی در این افراد بوده است می‌گفتند آن‌ها در راه وطن کشته شدند که این بزرگترین امتیاز آنهاست، اما ما در ایران کسانی را داریم که در راه وطن به شهادت رسیدند و شهادت شان افتخار ماست، ولی مردم ما آرزو می‌کنند جوانان آن‌ها مثل آن‌ها زندگی کنند و زندگی به سبک شهیدان ارزشمند است.

وی تاکید کرد: حتما دشمن از موشک هایی که شهید بزرگوار حسن طهرانی مقدم برای ما به یادگار گذاشته می‌ترسند و هراس دارند، ولی آنچه که بیشتر آن‌ها را می‌ترساند تفکر بسیجی است از این تفکر بسیجی است که دشمن در خلیج فارس با وجود آنکه تا دندان مسلح بود در مقابل قایق کوچک رزمندگان که سلاح‌های کوچکی داشتند زانو زدند و این به خاطر سلاح نبود بلکه به خاطر نگاه بسیجی بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: این‌ها به خاطر نگاه و تفکر بسیجی و عشق و علاقه‌ای است که جوانان ما دارند که هیچ جای دنیا شاهد این نخواهیم بود و امروز اگر در تیم جبهه مقاومت به پیروزی می‌رسیم به خاطر طرز تفکر جوانان ماست. داعش برای سوریه و شام درست نشده بود بلکه داعش قرار بود در تهران حکومت کند که این مسئله در اعترافات شان مشخص شد، ولی داعش به واسطه قولی که امام داده بود که به زودی بسیج جهان اسلام محقق می‌شود از بین رفت و این گفته امام امروز تحقق یافته است.

وی با تاکید بر اینکه امروز بسیج جهان اسلام را محقق کردیم، گفت: از کشورهای دنیا شامل عراق، لبنان، سوریه، پاکستان، افغانستان و ایران و چند کشور که از بردن نام شان معذورم بسیج شده اند و داعش را از بین بردند.

سردار ایزدی ادامه داد: به زودی خبرهای خوبی از یمن می‌رسد و می‌بینید که دشمن قرار بوده چه فتنه‌ای در منطقه به وجود بیاورد و نتوانسته است. ان شاالله به زودی زمینه ظهور مهیا می‌شود و وقتی بیست میلیون نفر از نجف تا کربلا را پیاده روی می‌کنند نشان دهنده زمینه سازی برای ظهور است چرا که هیچ کشوری نمی‌تواند بیست میلیون نفر را پشتیبانی کند، ولی مردم خودشان پای کار آمدند.

وی با اشاره به زلزله غرب ایران گفت: امروز افتخار ما وقتی زلزله رخ می‌دهد همه مردم با گرایش‌های مذهبی و سیاسی به میدان می‌آیند. ما باید این افتخار را بزرگ و به آن توجه کنیم، اما امروز زلزله‌های دیگری مثل اعتیاد و فقر و فساد وجود دارد که باید آن‌ها را با همین تفکر و اتحاد از بین ببریم اگر اتحاد کنیم موفق می‌شویم در حالی که دشمن دلش می‌خواهد ما را تکه تکه کند تا به مطامع خود برسد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال این است که غیرت جوانان را از آن‌ها بگیرد، گفت: اگر در کشوری تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع جهان خواران کور می‌شود ما باید با هماهنگی همراهی و همکاری به دور از همه نگاه‌های مختلف سیاسی برای ساخت کشورمان حرکت کنیم که تن‌ها راه آن این است که به امثال شهید موسوی اقتدا کنیم.
منبع: خبرگزاری دانشجو