تاریخ : 17:18 - 1396/09/18
کد خبر : 68943
سرویس خبری : سیاسی
 

ماجرای دعوت اصلاح طلبان از احمدی نژاد

ماجرای دعوت اصلاح طلبان از احمدی نژاد

رفتار این روزهای جریان احمدی‌نژاد و دوستانش قابل توجه است که مصداق بارز ضرب‌المثل «الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش» محسوب می‌شود، به ‌این معنی که کسی که در حال غرق‌شدن است حتی به علف‌های سست کنار رودخانه هم چنگ می‌اندازد تا خود را نجات دهد.

به گزارش کارگرانلاین، در روزهای گذشته که محمود احمدی نژاد به مشهد سفر کرده بود تبلیغی منتشر شد که نشان می داد اصلاح طلبان مشهد از مردم برای حضور در سخنرانی وی دعوت کرده اند!

علی تاجرنیا از فعالین سیاسی اصلاح طلب در اینباره نوشته است: رفتار این روزهای جریان احمدی‌نژاد و دوستانش قابل توجه است که مصداق بارز ضرب‌المثل «الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش» محسوب می‌شود، به ‌این معنی که کسی که در حال غرق‌شدن است حتی به علف‌های سست کنار رودخانه هم چنگ می‌اندازد تا خود را نجات دهد. تلاش‌هایی از سوی جریان احمدی‌نژاد برای نزدیکی به اصلاح‌طلبان طی چندماه اخیر دیده شده است و پیگیری‌هایی را در سطوح مختلف به‌این منظور صورت دادند. علت این رویکرد جدید به‌ این می‌گردد که مجموعه همراهان احمدی‌نژاد فاقد یک پرنسیپ سیاسی و اجتماعی مشخص هستند و تصور می‌کنند از طریق نزدیکی به اصلاح‌طلبان خواهند توانست این ضعف را جبران کنند

وی تصریح کرد: می‌توان گفت چنین رفتارهایی تاکتیکی است و با هدف یارگیری و ایجاد نوعی حاشیه امن صورت می‌گیرد و هر موقع بحث‌هایی در مورد نزدیکی احمدی‌نژاد به اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود، به‌شدت و با سرعت از سوی شخصیت‌ها و احزاب اصلاح‌طلب تکذیب می‌شود و خواهد شد.

همچنین محمدصادق جوادی حصار فعال سیاسی اصلاح‌طلب مشهد در گفت‌وگو با «آرمان» نیز ضمن تکذیب حمایت اصلاح طلبان از احمدی نژاد در مورد دلایل مطرح کردن اینگونه شایعات گفت: «به هیچ وجه چنین دعوتی صورت نگرفته است. آقای احمدی‌نژاد نه در میان دوستان قدیمش پایگاه دارد و نه در میان جامعه سیاسی اصلاح‌طلب مقبولیتی داشته و دارد، همچنین سایر بخش‌های جامعه هم بر خلاف تصور وی جذب اظهاراتش نخواهند شد.

منبع: جهان نیوز