تاریخ : 13:01 - 1396/10/06
کد خبر : 69261
سرویس خبری : سیاسی
 

آقای رئیس‌جمهور! شما به مردم وعده رونق جهت بی‌نیازی از یارانه دادید

موسوی لارگانی در نشست علنی مجلس:

آقای رئیس‌جمهور! شما به مردم وعده رونق جهت بی‌نیازی از یارانه دادید

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خطاب به حسن روحانی گفت: شما وعده دادید رونق ایجاد کنید که مردم نیازی به یارانه نداشته باشند.

به گزارش کارگرآنلاین، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: شما وعده دادید رونق ایجاد کنید که مردم نیازی به یارانه نداشته باشند.

وی ادامه  داد: مردم تحمل گرانی بنزین و حذف یارانه را ندارند از این رو با عمل به قانون باید تنها یارانه ثروتمندان حذف شود.

موسوی لارگانی در تذکری دیگری خطاب به وزیر نیرو گفت: زاینده رود زخمی کاری برای همه استان اصفهان است که منجر به نشست پل‌های تاریخی از جمله سی‌و‌سه‌پل شده است.

وی معضلات و بحران‌های سیاسی و اجتماعی را در اصفهان نتیجه سوء مدیریت در حوزه آب خواند و عنوان داشت: تمام نمایندگان و مردم استان اصفهان با طرح انتقال آب از سمیرم مخالف‌اند و اجازه اجرای آن را نخواهند داد از این رو مسئولیت تبعات امنیتی و زیست محیطی این طرح با دولت و وزارت نیرو است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی گفت: بازنشستگان فولاد تا چه زمانی باید برای احقاق حقوق خود سرگردان خیابان‌های تهران باشند؟

وی تصریح کرد: وزیر کار باید پاسخ دهد چرا قانون پرداخت هماهنگی حقوق اجرا نمی‌شود و چرا این قانون تنها برای کارکنان تامین اجتماعی اجرایی شده است؟

موسوی لارگانی با انتقاد از وزیر آموزش و پرورش به دلیل پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگیان و تعیین تکلیف نشدن نیروهای خدماتی در بخش دیگری از تذکر خود با تاکید بر اینکه مصوبه دولت در باره اصفهان باید اصلاح شود، گفت: اصفهان فقط در یک بخش مشکل خشکسالی ندارد بلکه شرق و غرب و شمال و جنوب آن با خشکسالی مواجه شده است و بخش قهردیجان شهرستان فلاورجان به کلی نابود شده است.

منبع: فارس