پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:20 - 1400/07/29

یارانه جدیدی که سازمان هدفمندی واریز کرد

کارگر آنلاین| مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۴/ ۸۶۳ میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام‌خمینی(ه) خبر داد.

در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی(ه) و سازمان بهزیستی کشور، مبلغ ۴/ ۸۶۳میلیارد تومان به حساب این دو سازمان واریز شد.

  • امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور گفت: در راستای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام‌خمینی(ه) و بر اساس ردیف‌های «۱۵» و «۱۹» جدول مصارف تبصره «۱۴» قانون بودجه سال‌جاری کل کشور این مبلغ به حساب این دو سازمان پرداخت شد.
  • مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور با تشریح پرداختی به سازمان بهزیستی عنوان کرد: در اجرای بند «۱۹» تبصره مذکور، ۶/ ۲۶۶میلیارد تومان به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲هزار و ۹/ ۳۹۹میلیارد تومان، در مجموع از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲هزار و ۵/ ۶۶۶میلیارد تومان به این سازمان برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.

حاجتی ادامه داد: در راستای حمایت‌های قانونی و اجرای بند «۱۵» مصارف جدول تبصره «۱۴» قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مبلغ ۸/ ۵۹۸میلیارد تومان به کمیته امداد امام‌خمینی(ره) پرداخت شده که با احتساب ۵هزار و ۶/ ۸۳میلیارد تومان واریزی مرحله اول در سال‌جاری، در مجموع مبلغ ۵هزار و ۴/ ۶۸۰میلیارد تومان از این محل به حساب کمیته امداد حضرت‌امام(ره) پرداخت شده است.

منبع: تجارت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین