پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:18 - 1400/10/27

خلط سنگین امیکرون را با این گیاه بیرون کنید+ تنظیم فشارخون و التهاب و دفع عفونت

کارگر آنلاین | از خواص آویشن آنتی سپتیک و آنتی بیوتیک بودن آن است. آویشن برای درمان مشکلات تنفسی مانند برونشیت، سرفه موثر است. آویشن همچنین برای درمان گلودرد و سردرد مفید است. آویشن برای مقابله با عفونت‌های مجاری تنفسی فوق‌العاده است. آویشن خلط‌آور است که می‌تواند در گلودرد و سرماخوردگی مفید باشد. شما می‌توانید چای آویشن را با عسل میل کنید و از خواص آویشن برای سلامتی بهره‌مند شوید. از بخور آویشن می‌توان برای افرادی که دچاز سینوزیت‌های مکرر و چرکی می‌شوند استفاده کرد. از خواص آویشن می‌توان به خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی آن اشاره کرد. آویشن تا حد زیادی چرک و عفونت گلو را از بین می‌برد. از دیگر خواص آویشن می‌توان به خاصیت خلط‌آور بودن آن اشاره کرد که در درمان سرفه مفید است.

به گزارش کارگر آنلاین ، از دیگر خواص آویشن که برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است، سرشار بودن آویشن از ویتامین‌‌های A و C ، مواد معدنی، روغن تیمول و آنتی اکسیدان‌ها است. استفاده روزانه از عرق آویشن و دمنوش آویشن می‌تواند سیستم ایمنی را تقویت کند.

آویشن از سطح بالای پتاسیم برخوردار است. پتاسیم می‌تواند فشار خون و ضربان قلب را کنترل کند، درنتیجه مصرف آویشن و فشار خون با یکدیگر ارتباط داشته و می‌تواند برای کنترل فشار خون موثر باشد. خوردن دمنوش آویشن و چای آویشن برای کنترل فشار خون موثر است.

خبرنگار : محدثه بابامرادی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین